Gand bun la ceas de seara

Oameni buni, asa cum probabil stiti prea bine, Evergreen trece printr-o situatie foarte grea. Suntem cativa care am dori sa-i aratam ca  nu a ramas singura.

Daca mai exista printre voi persoane care considera ca o prietenie virtuala nu inseamna numai un comentariu pe blog sau un buzz pe mess, poate ca e momentul sa o aratati!

Celor interesati le vor fi furnizate ulterioare amanunte pe mail despre modul in care pot contribui.

Alti oameni care deja au spus da: rusoaica, westie

Published in: on Martie 17, 2009 at 20:31  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/17/gand-bun-la-ceas-de-seara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 comentariiLasă un comentariu

  1. da, sunt si eu alaturi de voi.

  2. auzi, spune/mi despre ce este vorba ca am o persoana care stiu ca are initiative in a ajuta oamanii aflati la ananghie.

  3. persoana care are suflet bun si ajuta si promoveaza cate un caz spre a atrage cat mai multi sa sara in ajutor este cabral si are blog. a facut o grmada de lucruri. e o idee, sper sa va foloseasca.
    http://www.cabral.ro/

  4. am inteles ideea cu cabral, dar nu stiu daca e cazul. o sa o intreb pe rusoaica daca ii place ideea, ca ea o sa fie cu adunatul banilor

  5. cum credeti voi stiti mai bine despre ce e vorba. ok sa imi spui si mie daca ai nevoie de ajutor.

  6. maine o sa am un numar de cont de la rus, asa ca cine va vrea si va putea o sa aiba posibilitatea de a contribui

  7. ok, mersi. o seara buna iti doresc!

  8. tie iti multumesc 🙂
    sa ai o seara faina si tu!

  9. da-mi si mie un mail, Lollita…

  10. am notat. maine, cand am numarul de cont

  11. despre ce este vorba? da-mi un mail

  12. si eu!

  13. si eu vreau sa ajut.Astept nr de cont

  14. Vreau sa ajut si eu. Astept detalii!

  15. am trimis pe mail. multumesc, thor

  16. Dumnezeule mare!

    🙂

  17. Astept si eu nr. de cont.


Lasă un răspuns

