Oameni si flori

Oamenii ingrijiti de dumnezeire ca florile mele de pe balcon. Pe care uit sa le ud cu saptamanile, iar alte dati am grija de ele si le curat in fiecare zi. Pe una am pus-o mai sus, s-o fi gandit ca e mai importanta, dar eu acolo nu ajung sa o ud sau de cele mai multe ori nu-mi mai aduc aminte ca exista. Era sa moara, dupa aia am udat-o cateva zile la rand si acu iar da din frunze vesela.
De unele ma plictisesc si le dau la gunoi pur si simplu, pun altele la loc, am de unde, e asa de ieftina o floare! Sau rup cate o creanga, o plantez sa-i creasca alte radacini. Le invart sa-mi stea mai la soare sau sa imi acopere grilajul. Ele isi vad de treaba intre timp, fac flori colorate, se bat cu viermii sau cheama fluturii, isi incolacesc ramurile unele spre celelalte tinzand spre soare. Cateodata le curat frunzele, alta data le rup florile ca sa mi le pun in camera. Si se amagesc unele pe altele ca sunt cele mai frumoase, cele mai frunzoase, ca ocupa spatiu mai mult. O sa vina un moment cand o sa fie toate date la gunoi. Dar vor veni altele in loc. Ajunge o samanta ca sa umpli un balcon de flori.

Published in: on Martie 16, 2009 at 22:59  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/16/oameni-si-flori/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. eu n-am balcon ,dar le mut de colo pana colo sa prinda putina caldura si lumina de la soare…
    le ud mereu ,am grija de ele si mereu ma bucur ca un copil cand vad o noua frunzulitza sau nu stiu ce…
    dar in ciuda grijilor mele niciodata nu mi-au inflorit ,se incapataneaza sa ramana doar frunze…

  2. in general sa stii ca nu infloresc in cazul in care nu au destula lumina…

  3. Poate nu trebuie sa la mai plimbi. Sa le lasi intr-un loc. Sau poate plantele tale nu fac flori. Doar frunze.

  4. au lumina de aia le mut mereu ,unde e soare acolo is si ele…fac flori ,caci anume le-am ales sa am flori in casa…poate asta e..ca le mut ,is curioasa primavara asta cum se vor „comporta”

  5. Uneori nu ajung nici 20 de seminte pentru o floare 🙂
    Mi-a placut.

  6. da, anca, nu-i sigur ca face floare… ai dreptate


Lasă un răspuns

