Rochita

Gata rochita!!!

Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul.

dsc00263adsc00266adsc00264a

Bonus: cantecelul lui Margineanu

Jana era croitoreasa,

Jan frizerul o iubea

Si-a murit tuberculoasa

Jan frizerul o jelea.

Refren: Nu mai plage, Jane

Plansul e de forma

Jana nu e moarta

Jana se transforma.

Si cand a fost la inmormantare

Plangea si ultimul calic

Si cand Jenel mai puse o floare

Doamne, plangea si caii de la dric.

Colo-n deal la croitorie

Statea cearceafuri la uscat

Curgea bacilii de ftizie

Curgea incet, treptat-treptat.

Sta paduchii intinsi la soare

Sta paduchii cate doi

Pai cum stateau odinioara

Jan si Jana amandoi.

Morala: in loc de 18 ani de scoala, mai bine intram ucenic la un atelier de croitorie!

Published in: on Martie 14, 2009 at 09:09  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/14/rochita/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. bravo…e superba rochita…
    s-o porti sanatoasa..

  2. Bravo! Foarte frumoasa rochia. S-o porti sanatoasa si la mai multe.

  3. iar eu as fi preferat sa ma fac tinichigiu decat sa fac liceu + facultate. bine ca n-am mai facut si master, ca intram in depresie acum. cand ma gandesc ca un tinichigiu castiga mult mai mult decat mine, care vorba aia „am facut scoli”, imi vine sa-mi regret trecutul si sa-mi doresc sa ma intorc inapoi in timp pt a indrepta greseala facuta :-<

    rochia e minunata iar tu esti frumoasa.

  4. deci eu am masurile 90-60-90 . astept rochita care trebuie sa fie verde si cu o funda mare rosie. multumesc!

  5. alina, mara, multumesc frumos 🙂

    treispe, stiu eu ca-s frumoasa pentru ca is bruneta cu par scurt 😛

    rusule, verde cu funda rosie?!

  6. Sa o porti sanatoasa!Iti sta foarte bine si te prinde. Si… zi asa… ai ginduri de celebritate in domeniul modei nu? De-aia esti in Italia. Nu te decizi la ce capitala a modei sa te duci? Te-am prins! 🙂

  7. :)) daaa, ma gandesc sa ma reprofilez, ca tot e criza!

  8. 2 si la mine. :)))))

    sa ne traiesti!!!

  9. am notat! >:D<

  10. Frumos iti sade, foarte. Ce porti la mana dreapta?

  11. multam 🙂 ala e ceasul meu preferat. cu curea rosie

  12. Frumos. Si mie imi place sa-l port tot la dreapta.

  13. te prinde bine, ai mai pus ceva la portofoliu, lucru pe care o sa-l fac si eu cat de curand in domeniul meu

  14. 🙂 spor! sa-ti iasa bine lucrarile!

  15. Nu pot sa cred ca iti ies atat de frumoase! Ziceam si eu ca prima a fost o intamplare fericita, dar deja te intreci cu gluma! Aproape ca as purta si eu una de la tine!!! 😉
    Faina, serios.

  16. Si eu mai bine ma faceam frizer… :((

  17. …He,he…Lollitt, în rochiţa asta te asortezi de minune cu blogul…jos pălăria!!!!…da’, chiar, pălăria? Unde-i?… 😉

  18. 🙂 nu-i pierdut timpul, kyosgod. ai inca posibilitatea sa profesezi ca frizer!

    almanahe, mai am de facut esarfa la rochita. palarie nu port, ca nu suport sa am capul acoperit!

  19. imi place cum iti sta!

  20. 🙂 si mie!

  21. rochia ca rochie, da bordura e cea mai tare :))

    frizeru nu a vrut cumva sa iti dea si parul p[e spate? :d

  22. a inviat permafrostu!!! fa-ti mila si da si tu un link, ca te cauta lumea pe blog la mine 😛


Lasă un răspuns

