multumesc

Multumesc tuturor celor care m-au votat la concursul de la hotcity. N-am castigat, dar e intotdeauna o surpriza pentru mine sa-mi dau seama ca nu sunt chiar singura pe lume 🙂

p.s. ocupata cu croitoria. dar sper sa nu dureze mult pana termin. promit poza la rochita

Published in: on Martie 9, 2009 at 13:53  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/09/multumesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. si eu care am votat prea tarziu? nici macar multumiri nu merit! :))
    PS eu tot astept rochia aia de la tine!

  2. :* next time!

  3. rusule, sa stii ca din cauza ta n-am castigat 😛
    pai ia fa tu o vizita la mine si-ti fac 2 rochite, nu una!

    greenule, sa fie! >:D<

  4. […] leapsa pe ziua de azi este data de Escu. Trebuie data mai departe la minim 3 persoane – Lolita, Miruna si Violetei (stiu ca nu ai blog, dar imi poti raspunde […]


Lasă un răspuns

