E ziua ta, mamico

E ziua ta, mamico,

In dar ti-am adus inima

si crede-ma, mamico,

Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o floare,

Un mic ghiocel frumos,

Dar pana la urma moare

Si cui e de folos?

Am vrut sa-ti culeg stelute,

sa-ti fac un frumos colier,

Dar cine nu stie oare

Ca in zori stelutele pier?

Am vrut sa-ti culeg o raza

De soare, sa-ti prind in par,

Dar tu stralucesti mai tare

De dragoste si dor.

Published in: on Martie 8, 2009 at 14:09  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/08/e-ziua-ta-mamico/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. http://felicitari.netflash.ro/sarbatori/8-martie/primavara-vesnica–265.html
    Felicitare-8 Marie

  2. cantecelu’ asta l-am cantat si eu in gand mai devreme, in timp ce ma intorceam acasa cu o zambila pt mama 🙂

  3. mihaella, multam de imaginea de vis!

    treispe, si eu i-l cantam mamei in fiecare an 🙂


Lasă un răspuns

