Puzzle despre Romania

Pentu mine „acasa” e un loc magic. Dar pe zi ce trece, din ceea ce aud sau citesc, imi dau seama ca farmecul e doar in mintea mea.

Un articol din genunchiul lumii si-un clip de la minos:

Published in: on Martie 6, 2009 at 15:59  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/03/06/puzzle-despre-romania/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. e frumos in romania mah. uite, eu beau bere si ma uit la aia mica din suedia. asa ca sa nu mancam kk. e bine aici.

  2. 🙂 daca spui tu…. si eu spun ca e bine, dar sunt departe si nu am cum sa stiu daca e intr-adevar asa cum cred eu

  3. nicaieri nu-i ca acasa!


Lasă un răspuns

