Confesiune

“Singuratatea unei tigari fumate dupa miezul noptii, pe intuneric, atunci cand nu pot adormi, dar nu aprind lumina si intunericul imi apropie o casa care nu-mi apartine, pentru ca tot universul e cuprins intr-o raza de un metru, cat reusesc sa vad fara ochelari; singuratatea de duminica dupa-amiaza, cand restul dorm, dar eu nu pot dormi pentru ca trebuie sa fie cineva care raspunde la telefon sau la usa, cand la televizor nu se vorbeste decat de sport, fara nici o carte de citit, cand n-am chef sa fac nimic pentru ca e zi de sarbatoare, cand nu am nici macar pe cine sa sun pentru ca am vorbit cu sora-mea ieri iar pe tata oricum o sa-l sun maine cand e ziua lui, singuratate concentrica pentru ca n-am pe nimeni cu care sa pot vorbi in casa asta, sunt intr-un oras strain, intr-o tara straina si gandul ca ma despart atatia kilometri de toata lumea imi paralizeaza orica gand de-a ma interesa de vietile putinilor prieteni care mi-au mai ramas; singuratatea bolii care nu e a mea, dar care ma cuprinde ca intr-un vartej care inghite tot, stergand orice fel de interes pentru lumea zambitoare din jur; sinuratatea unei “diferite” care nu reuseste sa se integreze intr-o societate prea ipocrita, dar nici nu are curajul de a-si exprima punctul de vedere…” (21 mai 2007-pagina de jurnal)
Ca-n publicitatile acelea care vor sa-ti vanda produse magice, cateva luni mai tarziu am descoperit blogosfera. Si mi-am facut pagina mea. Si-am gasit oameni cu care sa pot sta de vorba. Si alaturi de care sa ma pot simti acasa.
Hotcity voia sa stie cum mi-a schimbat bloggingul viata 🙂

Published in: on Februarie 27, 2009 at 22:31  Comments (27)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/27/confesiune/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 comentariiLasă un comentariu

  1. Pe a noastra sigur ai schimbat-o. Nu stiu ce ma fac cu fetele de la Hot. Sunt peste tot 🙂

  2. Darael, stii sa faci o persoana sa se simta importanta 🙂 multumesc

  3. nu te mai plange fata. eu sunt in casa mea si tot de kk ma simt. da, tot pe la voi ma uit sa vad ce ziceti. deci blogosfera nu e rea. cand nu era internet citeam o carte sau ieseam la fumat si o votca si apoi acasa. trist era si atunci ca si acu. minunile sunt altundeva. ia mai vezi…

  4. da chiar asa, e buna schimbarea asta? sau cliseistica intrebare, ne face si mai singuri? de parca ne-ar pasa…
    dolce far niente

  5. llollitta dear, io-s mai de la tara si-ti zic de la obraz: pentru „nici o carte de citit” nu e vreo scuza. totdeauna e o carte de citit.
    ca sa nu zici ca te cert doar pe tine, ma cert acum si pe mine: baete, nu e nici o scuza pentru „nici o carte de scris”. asta e scuza de smecheri si de romani lenesi. nu ca nu te-ai incadra perfect in tipologie…
    😦

  6. piticu, stiu si eu ca minunile is in alta parte. da pana o sa pot ajunge la ele ma consolez si eu cum pot…

    minos, macar ne da o impresie de socializare…

    misu, intr-o casa care nu-mi apartine si din care am terminat de citit deja cartile din biblioteca se poate sa nu fie nici o carte de citit 🙂
    nu acelasi lucru s-ar fi intamplat acasa la mine, unde aveam destule carti la dispozitie si o biblioteca judeteana foarte bine dotata

  7. Sunt sigur ca nu peste mult timp iti vei aduce aminte oarescum nostalgica de vremurile linistite. Multumesc pentru gazduire si-ti doresc sa-ti fie toate bune.

  8. posibil, sorine, posibil. fiecare perioada a vietii are farmecul ei. pe care nu reusim intotdeauna sa-l vedem in momentul in care o traim.

  9. Uaf, nu stiu sa spun cum trebuie, hai sa incerc de-a dreptul : oarescum totul se compenseaza, ca orice om ce ofera va veni si vremea cand vei primi, si la cat imi pare mie ca ai de oferit, in vremea in care vei primi, vei fi atat de ocupata incat rar de-ti vei mai aduce aminte de clipele petrecute cu tine 🙂

  10. […] Daca tot mi-au acceptat Confesiunea la concurs treceti si voi pe la Hotcity si dati-mi un […]

  11. te-am votat
    ai inteles? te-am votat … imi esti vanduta de datoare

  12. 🙂 multumesc, maimutoiule! dau o bere cand ne intalnim

  13. Servus, @Lollitta
    Chiar este de studiat si de scris in ce fel bloggereala ne schimba viata :)…
    Te votez!
    Numai bine!

  14. servus, Flavius!
    s-ar putea discuta zile intregi despre asta. ar fi buna si de-o leapsa 🙂
    multam de vot

  15. Le plus grand mystere n’est pas que nous soyons jetes au hasard sur la terre,c’est que dans cette prison,nous tirions de nous-memes des images assez puissantes pour nier notre neant

  16. Oisive jeunesse a tout asservie…!
    C’est a toi de nier ton neant…

  17. franceza mea e prea ruginita pentru ca sa hazardez un raspuns pe masura. dar ai dreptate…. este in puterea noastra sa negam neantul care ne cuprinde. sau sa-i folosim forta destructiva pentru a construi ceva…

  18. trist……, hai acasa unde e cald si bine. ti-am pregatit o camera, dar, oricum ai si o casa. daca nu vii acum, ia de acolo amintiri placute si adu-le mai tarziu, pentru ca „acasa” tot te asteapta.

  19. cette „bloggareala”est une lumiere jetee sur le mal ou le mariage du ciel et de l’enfer

  20. Oui,c’est extraordinaire!Nous sommes une minorite spirituelle qui cherche un essai d’evasion du reel..

  21. yes indeed.Just Spirit,without flesh or death.

  22. tu es une merveille,Loli
    Je t’aime!Je t’aime,je t’aime…

  23. Lollitta draga tu esti iubita in toate limbile pamantului,vezi bine…

  24. absint, e intr-adevar flatant 😉 daca nu puneai ultimul comentariu nu te descopeream
    oricum, apreciez jocul, mi-a facut placere

  25. sunt simpatici,oricine ar fi ei…,ai multi admiratori.Bravo tie!

  26. misu, sa stii ca da! 🙂

  27. tu es une merveille,j’avais parfaitement raison…


Lasă un răspuns

