Leapsa cu zambete

Datorie la Delaskela. 6 lucruri care ma fac sa zambesc. Eu am incercat sa le pun pe categorii:

1. cuplurile de indragostiti (oriunde, oricand)

2. copiii intre 1 si 5 ani (restul numai cateodata)

3. florile

4. oamenii foarte seriosi, cei foarte agitati, cei grabiti, cei foarte grasi imbracati in haine foarte stramte sau foarte colorate, femeile pe tocuri inalte cand nu stiu sa mearga pe ele

5. noua moda cu pantalonii cazand

6. faptul ca in fiecare dimineata mai deschid ochii

Leapsa merge mai departe la alti 6:  treispe, greenu, darael, anca, oompa, piticu

Published in: on Februarie 25, 2009 at 17:31  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/25/leapsa-cu-zambete/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. te urasc. tocmai azi m-am intristat ingrozitor. dar ma bag pentru ca sunt un optimist fara voia mea.

  2. tocmai pentru ca te-ai intristat. pe post de medicament dulce la amareala 🙂
    multumesc

  3. mercic piticule. eu iti multumesc. ma bagi in seama.

  4. >:D<

  5. Habar n-am cum sa fac trackback dar m-am achitat constiincios 😛

  6. multumesc frumos 🙂 n-am idee ce-i trackback-ul dar sper sa nu fie ceva grav 😛

  7. am raspuns! 🙂 :*:*

  8. Oooo… ma vad in lista 😀
    Hm. Sa scriu, sa nu scriu ? Cred ca las pe maine. Astazi sunt trist si imi e greu sa zambesc. Indiferent ce motiv ar fi.

  9. imi pare rau ca esti trist. cand vei avea motiv de zambet s-o scrii. nu conteaza cand se va intampla asta. eu iti multumesc oricum 🙂

  10. Interesant. Ar merge o campanie prin SMS sa sporim veniturile societatilor de telecomunicatii aflate in criza mondiala. 🙂

  11. 🙂 leapsa prin sms pentru a aduce zambetele! chiar ca ar fi o varianta interesanta


Lasă un răspuns

