Nu am chef azi

Lucruri marunte care imi mentin corpul functional: mancarea de doua ori pe zi, cafeaua de dimineata, dusul, gimnastica. Fara placere, doar pentru ca stomacul trebuie umplut sau pentru ca stiu ca de trei ori pe saptamana trebuie sa ma spal. Din cand in cand oja pe unghii, la fel de rar ca momentele in care imi vine cheful de una dintre cele trei fuste. Constatam cu uimire ca am de zece ori mai multi pantaloni din care nu mai stiu sa ies. Iremediabil, chiar daca imi vine cheful de cate o fusta, tot in ei ajung. Ca pantofii cu tot pe care ii incalt numai in casa, o data sau de doua ori pe an, la cate o aniversare.
Cred ca am pierdut si placerea de a fuma. Daca n-ar fi momentele cand chiar n-am ce face, pe care le umplu cu o Camel lunga, cred ca m-as lasa si de tigari fara nici un fel de problema.
Mi s-a lasat si de filme, ma oboseste si simplul gest de a-mi indesa castile in urechi pentru a asculta un pic de muzica. Mi-au mai ramas blogurile, in care insa mi-e lene sa mai comentez. Ce-as mai putea adauga eu care sa nu fi fost spus si repetat de mii, milioane de ori?!
Si acu romanii in Italia sunt si criminali, nu numai violatori. Si taie in bucati sefii de asociatie si-i ascund in valize sub pat, ca hainele murdare pe care le indesam in pungi, la camin si care sfarseau tot acolo pana la urmatorul pachet de trimis acasa.
Si-un prieten care voia de-un an de zile sa plece acasa si acu, dupa o luna de cand e acolo, vrea sa se intoarca si nu mai stie nici el cum s-ar simti mai bine. Si nu intelege cum eu nu pot sa imi doresc o slujba buna si-o pozitie sociala de varf si respect in societate.
Si-o tara in care exista doar fotbalul si ura impotriva romanilor, ca daca pasta e scumpa, macar circul sa fie mai mult, sa se compenseze.
Si azi mi-am facut unghiile rosii. Stii, Rusule, sunt vremuri de criza!

Published in: on Februarie 22, 2009 at 14:40  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/22/nu-am-chef-azi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. o, da… suntem in criza 🙂 depinde de care acum. poate e doar astenie de primavara!

  2. servus!
    uneori e super sa nu ai chef de nimic… sa poti sa nu ai chef de nimic… cel mai rau e cind chesti asta devine maladiva… si iti dai seama ca nu ai chef de nimic aproape in nicio zi sau chiar în nicio zi! 🙂
    toate cele bune!

  3. rusule, sa dea domnu’ sa fie doar astenie! desi e frig de crapa pietrele aici!

    flavius, cand devine constanta treaba e cam aiurea…

  4. Draga mea, pe vremea cand scriam ceva cu acelasi titlu http://lifeblog.nextvision.ro/?p=147 mult mai putin si mai neinspirat decat tine… am primit doar un raspuns. Care m-a facut sa-mi piara cheful si mai rau, haha!
    Ce se poate spune in situatii din astea? Totul trece! Stupid, nu? fiindca cheful ne-a trecut deja. Jeez, ma aberez in ultimul hal. Stiu, sunt obosita. Mie imi place sa comentezi la mine pe blog. Nu-mi plac unghiile rosii -la mine dar nu ma deranjeaza la ceilalti :D. Mananc la fel, de nevoie, foarte putin de placere si in rest… noi sa fim sanatoase. Punem de-o depresie?

  5. p.s. iarta-ma ca inca nu m-am achitat de leapsa. tare-i greu. si second cred ca tre’ sa ne cumparam pijamele din alea pe care scrie „grumpy but gorgeous” ca poate, poate… 🙂

  6. azi am chef…ba nu! mi-e somn!

  7. Stiu ca romanii nu sunt bine vazuti in Italia.Imi fac griji pentru tine.

  8. Anca, uite, daca eu nu m-am spalat pe dinti azi a trebuit sa imi scot unul!
    Tibi, azi am chef si eu de toate celea, dar nu pot nimic pentru ca am o durere teribila. omu’ asta care nu e niciodata multumit de felul in care se simte… 🙂
    rox, stai linistita ca nu se intampla nimic. deocamdata…

  9. omule, ce mai faci?:D
    cheful pleaca… dar mai si vine? 🙂

  10. 🙂 pana sa-mi vina cheful mi-a mai plecat un dinte. si s-a lasat cu dureri cam lungi…

  11. Ufff, imi pare rau, sa treaca durerea si sa vina dinti noi 🙂

  12. :)) cam greu! am trecut de varsta in care mai cresc dinti. era o masea de minte. se vede treaba ca am prea multa si dentistul a hotarat sa ma lase fara 😉

  13. Ma refeream la unii noi… pusi 😛
    dar daca e masea de minte chiar nu te conteaza. creierul e la locul lui din cate observ, hihi.


Lasă un răspuns

