Senzualitate in trafic

Ochii lui in ochii mei o secunda in plus in timp ce aspiram cu pofta dintr-o tigara.

woman-smoking

Published in: on Februarie 18, 2009 at 17:17  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/18/senzualitate-in-trafic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Azi, asteptand sa se inverzeasca, pe partea cu trotuarul: tipa opreste masinuta delicata la stop, si isi trece suav mana prin par. Langa ea ajunge tipul in masina macho. El se uita gales la ea, ea se uita nerabdatoare la semafor, eu ma uit amuzat la amandoi, ea se prinde si se fastaceste. Trec zambind strada.

  2. mie imi place sa asist la faze din astea. mi se par mai umane persoanele care ma inconjoara 🙂

  3. misto poza. reclama la ruj?…la fumat?…

  4. 🙂 cred ca la vreo tigara

  5. Oricum, arata bine. Si parca imi face pofta de o tigara. De bine ce le-am lasat. Momentan. 🙂

  6. 🙂 si mie mi se intampla cand la cate un film vad vreunul care trage cu pofta dintr-o tigara

  7. si mie, si mie…
    si te-ai indragostit?

  8. nu, n-a fost coup de foudre 🙂


Lasă un răspuns

