Sacher torte

Pentru ca i-am promis ratonului, iaca tortul de ciocolata Sacher. Este tortul meu preferat in absolut.

dsc00258Pentru ca am avut musafiri la regim mi-a ramas mai mult de jumatate mie! Asta inseamna ca voi avea o saptamana fericita.

Published in: on Februarie 16, 2009 at 13:13  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/16/sacher-torte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. n-o sa te iert in veci pt poza asta oribil de apetisanta:D

  2. mai am jumatate. daca te grabesti sa ajungi in roma te invit la o felie 🙂

  3. ce musafiri fraieri :))

    vai ce bine arata =p~ vreau si eu :((((((

  4. o trimit pe soru-mea la Roma
    la felia ratonica de tort.

    Ea se preumbla, acu-i la Milano;
    dar ce nu face omul
    pt un frate si-un tort!!!

    Pup lolita!
    DULCE!

  5. 🙂 astept cu placere, dar sa se grabeasca! altfel il termin de mancat singura!!!!!!!

  6. la fel de gustos.. precum arata .. yammmyyy


Lasă un răspuns

