Leapsa fabuloasa

Tomata m-a lepsuit de poveste azi. Cum inca nu mi-au venit musafirii si tre’ sa-mi usuc unghiile inainte de-a ma apuca de gatit, insir pe scurt:

fab_blogAcadeaua- fabulos de dulce-amar (cu blog parolat, deci nu pot link)

Almanahe-fabulosul nevazut din fata ochilor

Anca-fabulos in ochii de copil

Iren-fabulous at five o’clock

Pantera-fabulos de imbarligata

Evergreen-fabulos de visatoare

Inah– fabulos de realista

Innuenda-fabulos in poveste

Mack– fabulosul efemer

Naked– fabulos in absurdul logic

Rus– fabulos de tanara

Puck-fabulos de interesanta

Terorista– fabulos fara tabuuri

Tomata– fabulos in toate formele lui

Tuvia– fabulos de altfel

Umma– fabuloasa

Zaza– fabulos cu aroma orientala

Fiecare dintre ele e fabuloasa intr-un mod care mie imi lipseste, ca doar de asta le citesc 🙂

In urma acestei lepse constat cu surprindere faptul ca n-am respectat pactul drepturilor egale din constitutie si-am in blogroll aproape de doua ori mai multa parte masculina decat feminina.

Bineinteles, leapsa pleaca mai departe la cei nominalizati. Ca altfel ma supar si va zic la toti „minunati”!

Published in: on Februarie 15, 2009 at 15:42  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/15/leapsa-fabuloasa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 comentariiLasă un comentariu

  1. cum ma imbarligata? :)))

  2. are Miller o fraza in unul din tropice (acu mi-e lene sa caut cartea) care mi se pare ca se potriveste. ceva de genul imbarligat ca un orgasm serpesc 🙂

  3. fabulos de naroada era mai corect!!!
    iar tu esti fabulos de corecta ceea ce ne si aduce impreuna!

  4. 🙂 nu naroada, tanara in ganduri si-n simtiri. ca de aia-mi place de tine!

  5. adica io carevasazica sa-i fabulesc pe toti din blogroll acu’?:D

  6. Uuuupssss…toţi???? Fug repede să mai şterg vreo câţiva, că în dreptul liniuţei lor n-o să ştiu să fabulezzz…:)

  7. 😳 Multumesc. :*

  8. mamaaaaaa… e vremea lepselor vad eu. mai am una de indeplinit… 😛

    fabuloaso!!!

  9. YES! your blog is fabulous!

  10. Anca, numai partea feminina, asa sunt regulile

    almanahe, cum ziceam mai sus, leapsa e numai pentru partea feminina. daca nu toata, macar pe cele mai fabuloase 🙂

    green, vremuri de socializare 🙂

    tibi, multumesc (nu stiu emoticonul pentru inrosit)

  11. eu nu pot să intru la acadea… nu mă lasă. îmi zici tu cum? şi didu şi-a închis blogu

    ai idee?

  12. pai acadeaua zicea de mult ca isi paroleaza blogul. si avea pusa si parola in ultimul post. doar ca eu am incercat cu acea parola si nu merge 😦
    am vazut si eu dimineata ca did iar a tras obloanele. sper sa-i treaca si sa vina la lumina cand se plictiseste de atata intuneric

  13. pai era sincerasisingura. ceva de genul. n-am reusit.

    eu tre’ sa pun tot cuvantul fabulos ???

    :*

  14. nici eu n-am reusit 😦 poate o sa il redeschida, sper
    da, tre sa spui care sunt blogurile feminine fabuloase pe care le cunosti 🙂 si eventual de ce. almanahe a facut leapsa, cred ca citind-o ai sa ai o idee mai buna decat de la mine

  15. Ce de-a mai fabuloase… de aici as incepe sa fabulez si sa spun ca femeile sunt fabule (misuna animalutele in ele, dar sfarsesc tot intr-o morala – sunt niste morale fabuloase femeile astea, in ciuda mastilor imorale). 🙂

    M-am cam rupt de bloguri de o vreme, Lolitule, dar asta nu inseamna ca mi se rupe. 🙂

  16. ura! a inviat umm! eu sper ca ti-e asa de bine in fabulosul tau ca nu mai ai timp de pierdut pe bloguri 🙂

  17. mulţumesc 🙂

  18. Mulţumesc, lollitta, pentru generozitatea ta…fabuloasă.:)

  19. 🙂 cu fabuloasa placere

  20. lollitta – fabulos de amiabila

    multumesc ca nu m-ai uitat. 🙂

  21. cum sa te uit?! ramai in blogroll pe veci! 😉


Lasă un răspuns

