Astazi e ziua mea

Azi fac 29 de ani. Facut cadou (mie, imi, mi) abonament la sala. Vazut aseara instructor jamaican super bestial, asa ca a meritat banii.

Tot aseara am devenit bunica a doua oara. Sa-mi traiasca nepoteii.

Asta e tort facut de manutele mele duminica. Virtual vi-l daruiesc. Eu o sa-mi mai iau unul de ciocolata pe care o sa-l mananc tot duminica viitoare 🙂

dsc00249

Published in: on Februarie 12, 2009 at 00:00  Comments (39)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/12/astazi-e-ziua-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

39 comentariiLasă un comentariu

  1. LA MULTI ANI!!!

    foarte vesel tortul, as fi mancat inimioara aia cu ochi deschisi 😀

    ab la sala mi se pare un cadou fain. te sustin in ale efortului

    sa fii sanatoasa, sa-ti fie bine si de bine. :-*

  2. La multi ani, lollita. Sa fii fericita

  3. La multi ani!!!!!!! Eu mai am exact o saptamana pana imbatranesc…Sic Sic Sic 🙂

  4. ie-te-te! 29 de primaveri?! incredibil cat de tineri sunt tinerii din ziua de azi, oh, viata mea…
    asta am inteles-o. p-aia cu bunica („a doua oara”…?!) n-am priceput-o deloc, zero, niente. niste detalii n-ar strica, pentru cunostintele nepersonale (adica virtuale).
    Enfin, Lollitta. LMA & LMB!

  5. Servus!
    La mulţi ani de gînduri bune şi rînduri inspirate! Toate cele bune şi anii cu pricina să vină toţi cu primăvară şi soare!
    Flavius

  6. LA MULTI ANI!!!

  7. la multi ani! sa fii fericita si sanatoasa! pot sa mananc o inimioara? (nu am uitat de „leapsa”)

  8. La multi ani!!!Sa fii sanatoasa si sa ai puterea de a te bucura de tot ce e frumos pe lumea asta:)Te pup:)

  9. LA MULTI ANI!
    ce bunica,ma?

    Bai Lolli… ma bucur tare-tare mult ca te-am cunoscut (numa’ virtual) si astept sa vii in tara si sa iesim si cu Rus la o cafea

    esti un om absolut minunat cu un suflet de primavara

    te imbratisez!

  10. Simplu, „La Mulţi Ani”!
    Şi, mai ales, să îţi fie toate aşa cum le doreşti!

  11. Io te ajung din urma. Mai putin la partea cu bunica, pe care n-am inteles-o.
    E un tort superb si te invidiez un pic ca stii sa faci asa ceva.
    La multi ani fericiti si sanatosi, cu lume frumoasa in jurul tau! Punem si instructorul jamaican la socoteala, din experienta mea, sunt oameni faini 🙂

  12. eu va multumesc din suflet si ma bucur tare ca v-am cunoscut anul asta. ma simt mai aproape de casa cand va stiu pe voi pe-aproape 🙂

  13. La Multi Ani, Lollitta! O inimioara esti tu dar cealalta cine este?:P

  14. pai in total sunt 5 inimioare. care dintre ele? 😛

  15. Numai tinerete pe-aici!
    Sarutam impricinata de 29 de ori ,cu tot atatia trandafiri virtuali! Dupe care vrem si noi tot din tortul de ciocolata; ca nu ma pacalesti tu pe mine cu bilutze colorate! eu vreau ciocolata la greu…

    Fa poze cu jamaica!:)))

  16. @@@ cele din mijloc 😉

  17. rtoane, multam de urari. promit sa fac poze si sa te umplu de ciocolata virtuala:) tortul saker e preferatul meu. daca o sa vrea, am sa fac poze si cu jamaica 😉
    tibi, o inima singura ar fi fost prea trista 😛

  18. La multi ani piticule. si sa ne bucuram si la anu cand faci 29,15 si apoi cand faci 29,30,tot asa. al draq frumos e cand ai 20 si ceva… iti tin pumnii!

  19. gataaaa, de-acu s-a terminat cu 20 si… urmeaza criza depresiva c-am trecut pragul la treizeci :))

  20. sunt un dobitoc! 🙂 ieri am ajuns acasa pe la 12-1am si din linkuri in linkuri am observat un nou link. m-am uitat putin in diagonala, am vazut o insemnare care anunta in doua saptamani ziua de nastere si am dorit sa spun ‘cele bune’ caci parca era in zona.

    am amanat pentru peste zi. evident, peste zi s-a dus totul de rapa, fiecare zi dureaza o mini-vesnicie. si am ajuns acasa, again, 1 am, dar … pe 13 februarie.

    cele bune,

    c

  21. 🙂 bun si 13, sa fie cu noroc!

  22. La multi ani! Sanatate si tot ce-ti mai doresti
    Ajunsei la tine…cercetand wordpress-ul

  23. cu intirziere, la multi ani si din partea mea!

  24. Din toata inima, La multi ani!

  25. multumesc frumos 🙂

  26. Laaaaa Muuuuuuuuuuultiiiiii Aniiiissssooriiiii… mumosi… dulci, voiosi… plini de iubire, de rasete !!

    }}}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{{{

  27. :* ca eu acolade n-am la macbook 🙂

  28. la multi ani! sa fii fericita!

    ma bucur mult de tot pt tine, pt tort, pt frumoasa varsta pe care o implinesti si pt felul in care te arati 🙂

  29. treispe cu noroc 🙂 hai sa-ti fie bine si tie pe ziua de azi!

  30. la multi ani, loll, si un an plin de soare!

  31. mack, daca mai e si mare pe langa soare, chiar ca e un an perfect! multumesc!

  32. La Multi Ani! Ai ales cel mai frumos cadou. Si eu mi-am oferit asa ceva si in ciuda eforturilor chiar merita.

  33. nu-s de acord muschii mei care azi ma dor de nu mai pot merge, dar eu nu-i bag in seama 🙂 multumesc de urare

  34. Este un semn bun ca te dor. Ai tinut cont de cadou si nu te-ai mintit. Dus cu apa fierbinte peste zonele dureroase, un masaj usor, vitamina C si iar miscare.

  35. hei, multam de sfaturi. sper sa functioneze, ca maine am iar musafiri si tre’ sa fiu in stare sa ma misc 🙂

  36. Ha, intarziatul de mine! Io iti doresc sa raspunzi mereu: Am douazeci si ceva…si asta sa se vada si sa se simta.
    Desi pot confirma, in ciuda aparentelor, ca e bine si dupa ce schimbi prefixul.

  37. pai tinand cont de faptul ca am de gand sa fiu consecventa cu sala, sper ca dupa vreo cativa ani sa arat chiar si mai bine decat acum 😛

  38. Tot Varsator, ma? Am sa va fac blogroll separat. 🙂
    La multi ani, tanara bunica!

  39. tot, tot! ce sa fac, nu-i vina mea 🙂 da-s bucuroasa!


Lasă un răspuns

