Joc de dupa

M-am jucat si eu cu Did

Eram in sfarsit langa dansul. Si goala fara nici un fel de intrebari. Ma intindeam spre el dornica de-o atingere, cu soldul frematand in asteptare. Pregustam caldura mainii si fiorul apropierii. Degetele lui s-au intins in somn si m-au strabatut dintr-o parte in alta fara ca eu sa le simt greutatea. Am tipat fara glas. Si-apoi fulgerarea: n-ar fi trebuit sa pot fi aici! Stiam ca ma simte, ca imi vorbeste, doar ca nu intelegeam cum il pot asculta daca nu deschidea gura.
Corpul pe care mi-l lepadasem ca pe-o haina prea uzata de atata purtat, cu senzatia de usurare cu care intram in vara fara palton si cizme, isi cerea portia de atingeri asemeni unui picior amputat care se  vrea scarpinat in spatele degetului mic inexistent.
Aveam sa primesc alt corp – un rand nou de haine care sa-mi ajute ca masca omului invizibil. Altfel n-ar fi stiut mama unde sa-mi netezeasca fruntea. Intre timp fluturam pe la cei care mai ramasesera in urma. Caci aveam sa pierd si chipurile lor si amintirea gesturilor. Si daca data viitoare imi vor placea parfumurile dulci pe el de exemplu il voi refuza de la prima intalnire.
Cand dorul de gust si miros se facea prea puternic, intram la coada celor care isi asteptau randul la haine. Si ne jucam la sorti rochiile: cap sau pajura? Ha, ha! Tie ti-a cazut rochia aia fara o mana!

Published in: on Februarie 8, 2009 at 23:08  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/08/joc-de-dupa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce n-am da ca să ne putem lăsa, cîteodată trupul, şi apoi să ne întoarcem înapoi în închisoarea lui. Sufletul călare pe vis este mai rapid decît bicinsnicul trup.
    Numai bine.

  2. pacat ca la toate aceste schimbari de trup sau haine nu ne raman amintirile

  3. putem sa le multumim pe amandoua, fiord. iar prin trupul bicisnic la multe dintre placerile acestei vieti avem acces
    mike, cateodata raman si amintirile. macar ca senzatii de deja-vu, si tot sunt

  4. dada, aia cu amintirile care poate nu raman ma omoara si pe mine, pfua

    lolit, merci, hug

  5. hai ca ne-am jucat cu totii 🙂


Lasă un răspuns

