Marti

Azi nu ma vrea wordpress-ul. Am stat o ora si-am cugetat la niste raspunsuri pentru leapsa aia frumoasa cu cartile pe care am gasit-o in genunchiul lumii. Si cand am vrut sa public mi-a lasat numai intrebarile. Nu i-au placut raspunsurile mele, cred.

Marti cu ceasuri rele. Cred c-ar trebui sa dorm alea trei ore pe negativ. Nu de alta, dar la ce vreme ploioasa si de lasat vene lungi e aici de vreo trei luni, n-as vrea sa se adevereasca ceasurile blestemate.

Spor voua sa va iasa toate bine

Published in: on Februarie 3, 2009 at 15:55  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/03/marti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. să dormi pe minus, da. bine gîndit. cît să nu te prindă vreun tic… somn liniştit

  2. 🙂 fix cele trei ceasuri rele le-am dormit! de-acu is plina de forte proaspete

  3. se poate sa se fi mutat lodra la roma?

  4. Multumesc, Lollitta
    Cît de frumos ai zis “leapşa din genunchiul lumii”… dar ideea nu a fost a mea, am îmbrăţişat-o doar…
    Ceasurile blestemate, nu, nu se adeveresc decît atunci cînd le zgîndărim prea tare… Şi… de ce am face-o?
    Servus, cu gînduri bune!

  5. Frumusica leapsa. Da’ de ce n-ai refacut-o? Ca acuma m-ai facut curioasa.

  6. mike, sa stii ca e posibil 🙂

    flavius, cred ca eu in vreun fel le zgandaisem ieri. da au trecut cu somnul

    tomata, cred c-o s-o refac


Lasă un răspuns

