nosce te ipsum

De la Puck am aflat adresa si-am fost si eu in vizita. iaca ce-am gasit despre mine.

Si cica eu traiesc in curcubeu!!!

„O conversaţie cu ea poate fi remarcabilă, ca să folosim un eufemism. Are maniere fermecătoare şi de obicei se comportă timid şi rezervat. Apoi dă peste ea un impuls uranian şi îi va ieşi pe gură o remarcă fără nici un fel de legătură cu ce se discută. Veţi vorbi despre fluctuaţiile bursei şi ea te va întrerupe din senin cu ceva de genul: “Ştiai că majoritatea preşedinţilor americani au litere duble în numele lor?”. Există un singur răspuns la o asemenea întrebare. Îi spui că ştii, enumeri cîţiva şi apoi cu blîndeţe, dar ferm, îndrepţi din nou conversaţia spre subiectul dinainte. Poate că alte minţi funcţionează urmînd paşi logici, dar a ei zboară spre mîine, apoi revine pe altă cale spre prezent, în zigzaguri ameţitoare ca fulgerele. Din cînd în cînd va azvîrli cîte o frază memorabilă. Tu o vei întreba ce crede despre programul spaţial şi ea îţi va spune că în copilărie credea că stelele sînt găuri în podeaua Raiului prin care străbate lumina de dincolo. Dacă e în altă stare de spirit, vei spune că oamenii de zăpadă topiţi te întristează, iar ea îţi va spune: “Un om de zăpadă topit e doar un morman de zloată, Georgele”. Mai întîi visătoare, apoi practică. Mai întîi timidă, apoi pusă pe scandalizat oamenii. Uranienele vor ridiculiza cu cruzime farfuriile zburătoare, apoi îţi vor spune o întîmplare cu spiriduşul cu picăţele care locuieşte pe pervazul geamului lor. Nu-i vorbi niciodată de sus unei Vărsătoare. Va detesta faptul că nu o consideri egala ta şi atitudinea aceasta o va face să se retragă şi să devină inabordabilă.”

Published in: on Ianuarie 31, 2009 at 15:46  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/31/nosce-te-ipsum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 comentariiLasă un comentariu

  1. cred ca azi toti cititorii lui puck au vizitat site ul respectiv :)))

    zodia ta imi place 😛

  2. si ei la randul lor au dat mai departe 🙂
    reciproc! cica se inteleg bine zodiile astea intre ele

  3. Adica a fost sau va fi ziua ta zilele acestea? La Multi Ani, draga mea! Si mie imi place zodia asta, mai ales ca am destule din ea asa ca m-am obisnuit.:P

  4. o sa fie, mai sunt vreo 2 saptamani. sa inteleg ca ai vreun ascendent in varsator?

  5. Sunt la granita dintre varsator si pesti. Am mai mult din varsator decat pesti. Cred.:)

  6. de pesti nu stiu prea multe, dar din cate te-am citit… varsator te-a facut mama 🙂

  7. Da si eu cred ca mi-au gresit zodia.:P Cei mai buni prieteni/e ai/ale mei/mele sunt tot varsatori. Da’ stii cum e… poate fi doar o coincidenta… ma tot chinui sa deschid linkul acela pus de tine si nu merge. Cred ca e de la mine.

  8. la mine merge. uite aici sa-l pui direct in browser, poate vrea
    http://blog.thorus.ro/2009/01/caracterizare-varsator/

  9. Eu nu am fugit sa citesc nimic. Pentru ca nu s-a nascut (sau eu nu stiu ca s-a nascut) astrologul care sa povesteasca despre zodia mea, Zodia Omului.

    Hi hi hi… peste tot doar despre asta se vorbeste. Puck a dat de lucru la multa lume 😉

  10. mai sunt multe lucruri despre tine pe care imi doresc sa le invat. Esti precum o carte plina de mister

  11. darael, cred ca despre zodia omului au incercat sa vorbeasca mult mai multi. poate unii au si reusit. unii filosafi, cativa scriitori…
    mike, la ora 3 dimineata orice femeie iti pare plina de mister 😉

  12. Da-mi voie sa te contrazic, oricand o femeie e plina de mister,indiferent de zodie, chiar si dupa 30 de ani de locuit impreuna, umbra de mister ramane, numai ca unii o inteleg ceva de genul asta:
    „oare ma va insela, sau m-a inselat?”.
    Si asta strica tot.
    Imi place cum i-ai taiat aripile inainte sa se transforme in porumbel.

  13. de acord cu tine, moonset. ma duc sa vad daca esti parte masculina sau feminina, ca parca vorbesti prea frumos pentru un barbat 🙂

  14. Thoamne, Thumnezeule, sunt barbat (sau cel putin asa imi place sa cred) :))

  15. intre timp am fost la tine pe blog si-am vazut 🙂 si berbec pe deasupra


Lasă un răspuns

