Imagologie

Iar se dau barbati romanii nostri in Italia. Si cum pe ei mama sau mai ales tata i-a invatat ca singurul mod in care se demonstreaza calitatea de mascul feroce este supunerea femeii, s-au apucat in 4 sa violeze o biata fata. Intai l-au batut pe logodnicul ei, dupa aceea s-au gandit ei asa ca parca n-au demonstrat destul calitatile de cioban mioritic si-au pus frumos de-o posta.

S-au ales cu 2 telefoane mobile dupa toata tevatura. Cam in asta a constat toata prada. Si trei zile de libertate, ca dupa i-au prins datorita telefoanelor. Istetii nici macar nu s-au gandit sa schimbe cartelele. Cum sa renunte la cei cativa euro de trafic inclus?!

Astazi i-au arestat. In fata politiei se adunase jumatate de oras. Daca n-ar fi fost destui politisti (saracii, cu cateva vanatai s-au ales si ei de la multimea furioasa) oamenii i-ai fi linsat pe loc.

Cel mai tanar avea 20. Cel mai batran 24. Viitorul de aur al Romaniei!

Published in: on Ianuarie 27, 2009 at 22:53  Comments (35)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/27/imagologie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

35 comentariiLasă un comentariu

  1. suturi in oo le-as da astora

  2. eu as propune castrarea pentru toti masculii care au tendinte de acest fel. nu cred ca ar fi o idee prea rea

  3. Urat de tot! Detest persoanele care fac lucruri de genul asta!!

  4. mai bine ii linsau

  5. crezi ca ar fi servit drept invatatura de minte altora? eu nu cred. ar fi spus ca italienii sunt fascisti iar ei biete victime…

  6. Stiu, dar cam asa e prima reactie.
    Eu unul, m-am saturat.

  7. mie imi spui? daca ai sti cam la ce fel de intrebari trebuie sa raspund eu aici referitor la romani… ultima era daca suntem crestini sau avem vreo religie mai ciudata. foarte patrioata n-am fost niciodata. dar din cand in cand parca mi-as dori ca numele poporului asta sa-l aud si-l alte contexte, care sa nu contina cuvintele viol, furt, rapire, bataie sau altele asemanatoare

  8. am vazut si eu la tv…cumpliti oameni mai sunt si pe pamintul asta…stau si ma intreb cum de se ajunge aici, ca la 20 sau 24 de ani sa faci asemenea lucruri…

  9. Violatorii si pedofilii ar trebui inchisi toti in acelasi loc, pe viata, si eventual sa fie si ei violati. Poate ca par foarte sadica, dar cred ca doar asa ar simti si ei o bucata din durerea victimelor. Sa li se dea cu portia, dar zilnic. O merita din plin.

  10. delaskela, eu cred ca e o chestiune de educatie. cand vezi toata ziua acasa la tine violenta non-stop, in special asupra femeilor, ti se pare o chestiune normala, presupun. si de la asta la a actiona la fel nu dureaza mult.

    anca, desi pot parea misandra, sunt de acord cu tine.

  11. hai ca nu suntem misandre. la fel gandesc si unii barbati, te asigur 😛

  12. Asta e unul din motivele pentru care evit sa vizitez Italia…Nu vreau sa atrag asupra mea priviri de genu’ „Uite asta e din aceeasi natie cu aia de au violat-o pe aia!!!”

  13. eu nu neg ca exista si o campanie mass-media destul de puternica impotriva romanilor. e modul de a proceda a guvernului fascist care acum conduce italia. pentru ca se simplifica lucrurile in urmatorul fel: tot ceea ce se intampla rau in tara e din cauza romanilor care violeaza femeile, fura, omoara, ne iau locurile de munca si tot restul. cocluzia: daca n-ar fi fost ei italia ar fi fost raiul pe pamant.
    asa a reusit berlusconi sa castige alegerile: insistand pe tema securitatii individului.

  14. Ceea ce s-a intamplat arata ca si italienii au politisti idioti. Daca aveau un gram de creier, lasau lumea sa-si faca dreptate.

    Asa cum spuneam odata.
    Drepturile omului implica si dreptul MEU de a nu fi furat, jefuit, violat, omorat….

    Asa e in Italia, asa e in Romania.
    Cei care fac marsavii au numai drepturi si, daca sunt condamnati traiesc pe banii MEI si ai TAI avand casa si masa, tv si caldurica pe gratis.

    Si asta dora DACA pentru ca avem nenumarate exemple in care cei vinovati sunt lasati liberi.

    Eu votez pentru pedeapsa cu moartea.
    In piata publica.
    Si, va rog, nu ma luati cu drepturile omului, mila si alte asemenea lucruri. Traim ceea ce traim tocmai pentru ca mila se confunda cu acceptarea.

  15. poate chiar pedeapsa cu moartea nu pentru orice fel de incalcare a legilor. dar revenirea la vechea lege a talionului ar putea determina mai putine incalcari ale drepturilor celorlalti. si-ar insemna o economie destul de mare in banii care acum se investesc in puscarii

  16. lollitta … toate pot fi rele/bune si adevarate , dar d.p.d.v. juridic sa stii ca italienii au , alaturi de frantzuzoi , unul dintre cele mai permisive sisteme juridice ( in ceea ce priveste ‘penalul’ … sau daca vrei pentru infractiunile savarsite cu violenta )
    abia dupa ce-am scris asta pot sa-ti spun ca si mie imi pare cumva rau ca n-a putut ‘multimea oripilata’ sa-si faca de cap …
    exista cateva incongruente in ce-am scris … de o treaba poti sa fii sigura … pentru specimenele in cauza ( dupa ce-i totul dovedit in Justitie ) n-as avea o problema in a accepta o condamnare la moarte .
    De multe ori uitam ca Drepturile Omului se refera la … OM … drept pentru care ‘animalul din om’ trebe’ pedepsit cu severitatea cu care orice animal salbatic este pedepsit in ‘societatea’ lui

  17. cred ca animalele nu se ucid din razbunare sau pt a pedepsi, se omoara din alte motive, hrana, teritoriu, etc.

    daca italienii pun intrebari atat de stupide despre noi, inseamna ca stau foarte prost la capitolul cultura, educatie…

    un viol ramane un viol, dincolo de nationalitatea celor implicati.

  18. si inca ceva. romanii sunt liberi sa circule peste tot in uniunea europeana. de ce nu auzim astfel de stiri si din germania, austria, anglia, franta etc?

  19. sa ma ierti lolly …
    pentru puck ..cu sa zic … io sunt convins ca tu esti o fiinta umana … ceea ce nu stiu este… daca tu sau … chiar ‘lollita’ … putati duce pana la ultima ‘consecinta’ … io trebe’ sa spun … ca trebe’ sa ne gandim la ce stie sa faca bucata aia de ‘ roman’… si e greu … trebuie , cred , sa ‘re-JUDECAM’

  20. lolly … m-ai dat afara ?

  21. tot, nu am inteles nimic.

  22. tot, eu stiu ca din punct de vedere penal sistemul juridic aici lasa de dorit. insa acesta n-ar trebui sa constituie un motiv de instigare la violenta. nu pentru niste oameni civilizati. s-ar parea insa ca la romani functioneaza doar amenintarea. si asa s-ar explica de ce nu fac scandal si prin alte parti unde au mai multe sanse de a fi pedepsiti
    ps de unde sa te dau afara?!

    puck, italienii au destule lipsuri in domeniul cultural. or fi si din aceia super inteligenti, culti si educati, nu zic nu. eu personal am cunoscut insa extrem de putini din aceasta categorie

  23. da’ numa’ ca nu- s sigur … Lolitto … sunt convins ca ai putea … ia vezi !!! … ce vei vedea … ca sistem de Drept .. s-aar utea sa nu-ti placa … cu sa spun … nu ca nu se aude … dar ( aia care stiu nici macar nu se intreaba …ca e atat de normal ) …
    Sa ma iertati ..
    io nu zic ca nu se intampla … da’ voi va puneti intrebarea asta ??
    si daca ar fi sa semnez : „Totnebun” .. adica Costea Marius Florin .. . ca tot te respesct si-mi place ce spui :)) .. te-as pupa din semne de’IM’ .. dar … sunt convins ca nu-ti trebe.

  24. totnebun, respectul e reciproc 🙂
    am uitat sa spun ca mi-a placut cum ai pus problema: ca trebuie pedepsit animalul din om. animalele sa pedepseasca animalul…..

  25. ba al italiei, doamna, ca sper sa nu se mai intoarca in tara!

  26. Lolli, ai grija de tine acolo.
    Banuiesc ca iar o sa inceapa ditamai scandalul impotriva romanilor

    :((( niste cretini

  27. poe, nu stiu exact care sunt legile aici. sigur c-ar fi de preferat sa isi ispaseasca pedeapsa pe banii italienilor si nu pe cei ai contribuabililor romani 🙂

    green, eu sper ca nu, din motive politice. are berlusconi grija sa nu inceapa alt scandal. ca ar insemna sa recunoasca faptul ca n-a rezolvat nimic. si italienii l-au votat tocmai pentru asta

  28. e foarte greu de sus in cateva cuvinte … sa incerc … printr-o intrebare ( de fat sunt cel putin doua …daa nu trei … ) … dar prima intrebare ar suna ca asa : oare n-ati avut bunici ( si pentru ca limba romana nu ma ‘ajuta’ ) … ar trebui sa scriu .. ‘bunice’ … no… io a avut … si ‘ambele-doua’ au avut , cel putin , … nu stiu cum sa-i spun … macar un lucru ‘comun’… fiecare dintre bunicile mele au’ avut’ cate o ‘tiganca’ fata de care se simteau ‘datoare’ in sensul in care … de fapt …SENSUL ( asa cum il stiau Bunicile ) era .. dupa cate mi-am dat seama … pur crestinesc … atat de crestinesc astfel incat … peste cateva zeci de ani ( vreo doua zeci de ani ) s-a intamplat ca persoane cu care io nu sunt ‘de-acord’ … dar pot spune ca sunt rude cu mine ( Atentie ! … la Fagaras de spune ca esti ruda cu cineva pana la cel putin gr. IV )… au dat foc .. la modul propriu catorva case din ‘tiganie’ … si … avand in vedere ceea ce-i scris mai sus … sa stiti ca admir si respect … o atitudine care e legata (pentru mine si vis-a-vis de ceea ce respectau bunicile mele ) de o ‘normalitate’ …oarecum in sens matematic … ca iti poate spune un matematician sa ‘normalizezi’ o ecuatie ca sa-i dai de capat …
    No .. oarecum greu de spus … io cred ca nu-i mai putin adevarat …

  29. ba si bunica mea din partea tatalui avea tiganii ei pe care ii ajuta. si drept rasplata ei nu-i furau gainile 🙂

  30. asa … si daca tot ma lasi , Lolly , tin sa-i aduc aminte ‘puck-ai’… ( fata de exprimarea asta astept corecturi) … ca mi-e cam frica de ea ( cum am ‘barfit-o’ la un mom. dat intr-un coment la Did) …sau , cu alte cuvinte , Puck e o tipa deosebita … traieste in alta lume decat noi … si aici numa’ Did stie sa explice ce am vrut sa zic .
    mult am vb. … prea mult … o seara buna 🙂

  31. 🙂 simpatic mai esti! am sa ma duc sa o intreb pe did despre lumea lui puck!
    iti multumesc de vizita si de placuta conversatie

  32. mai bine ii linsau. n-am mila fata de ratati ca astia. in plus, si asa suntem prea multi 🙂

  33. eu am impresia ca ne ducem dracului, in general, nu numai violatorii din italia…
    se sofeaza de parca trebuie ucisi toti pietonii, se urla pe strada, se rade in hohote isterice, toti urla, ziaristii se screm pe sticle, toata lumea citeste click si cancan, o imbecile precum magda ciumac a devenit emblema nationala, OTV face audiente – of, e trist, dar ASTA E NIVELUL NOSTRU!
    politia sta si se uita daca are loc un scandal. daca se baga, incepe politia sa sara peste cal.
    nu mai avem simtul masrutii, asta e.

  34. mda, am auzit si eu la stiri. Mi-e frica sa spun cuiva ca sunt romanca, cred ca m-ar taia italienii in bucati si m-ar servi ca garnitura la macaroane.. 😐

  35. nu cred. italienii au o parere foarte buna despre romance. daca ai sa deschizi vreodata un ziar cu anunturi matrimoniale ai sa vezi ca marea majoritate vor ca nevasta o romanca.


Lasă un răspuns

