Croitorasul cel viteaz

N-am facut fapte de vitejie ci  doar am terminat a doua rochita. Si cum imi place muuuuuuuuult mai mult decat ceea ce mi-a iesit prima data, supun aprobarii publice minunata mea creatie:

dsc00248-adsc00245a

Published in: on Ianuarie 21, 2009 at 22:50  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/21/croitorasul-cel-viteaz/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. ce e „chestia” din fundal?

    arata foarte bine, parerea mea. si mai tare dect rochia mi se pare talentul tau croitoricesc 😀 mi se pare ca ar fi inspirata din rochiile pe care le purtau la baluri domnisoarele din vremea lui Shakespeare :-„

  2. pai ziceam eu ca m-am nascut cateva secole prea tarziu!
    „chestiunea” din fundal e o incercare putin reusita de a neutraliza mobilierul din dormitor :))

  3. uau! nu staim ca posezi astfe de atlente!mai asteptam creatii:)pana acum totul merge bine, se pare:)

  4. sunt plina de talente atat de ascunse ca nici macar eu nu le stiu 😛

  5. da deci as dori sa comand si eu o bucata numa vreau manecile altfel dar inca nu stiu cum 😀

  6. cu mare placere! cand te hotarasti cum vrei manecile imi comunici 🙂

  7. lolli ce croitoras esti ma fata:)) dar iti trebuiesc 7 , ca sa dai lovitura pe piata si banuiesc ca manechinul pe care sta este chiar posesoarea rochitei:)) silfida creatura, upss, creatoare:)

  8. vleau si eu sa fac lochite asa flumoase ca ale tale

    da’ io sunt mic si nu stiu nimic

    :*:*:* frumoooooos!

  9. Nice. Sa o porti la o gramada de petreceri superbe si sa o rupi sanatoasa !

  10. mariana, pana la 7 mai am nevoie de inspiratie. dupa aceea imi deschid casa de moda 🙂
    green, nu-i greu. doar sa vrei. netul sa traiasca pentru ca el ne invata de toate!
    multumesc, Darael. Sa fie cat mai multe petreceri. atunci!

  11. buna doamna,
    modelul acesta poate va avantajeaza mai mult decat cel anterior, dar eu inclin sa cred ca amandoua au fost reusite.
    e mare lucru sa-ti descoperi un astfel de talent!
    cele bune!

  12. 🙂 multumesc de aprecieri, domnule!


Lasă un răspuns

