Inutilele lucruri indispensabile

esteelaudermascaraCineva a pacalit barbatii ca femeilor le plac vibratiile in orice conditii. Asadar pentru a intra in gratiile frematatoarelor fiinte s-au apucat sa adauge oscilatiile peste tot.
Daca mai pot intelege lenjeria intima ce-ti produce un discret masaj in zone obosite ale corpului sau chiar o periuta de dinti care se invarte cu nu stiu cate ture pe minut (nu intotdeuna seara chiar avem chef sa si energie sa facem balet printre dinti), ultima pe care am auzit-o chiar m-a umplut de mirare pentru lipsa de logica: rimelul cu periuta vibratoare.
Acu daca exista vreun instrument caruia ar trebui sa i se inventeze vreun sistem de stabilitate acela este rimelul. (Ar mai fi si tusul pentru ochi, dar nu discutam acum despre el, intrucat presupune mana de artist in aplicare, asadar nu este pentru muritorii de rand) Imi aduc aminte si acum prima data cand s-a produs intalnirea nu foarte fericita dintre mana mea tremuratoare si rimelul negru waterproof. Nu mi-a ajuns sapunul pentru a remedia pagubele de razboi!
Inteleg daca ar fi inventat periuta rotitoare de folosit in loc de instrumentul acela care le intoarce varfurile in sus. Dar vibratoare? Una care se misca de la dreapta la stanga cand ti-e lumea mai draga? O fi special creata pentru machiajul emo, ca probabil dupa te apuca instant plansul cand vezi rezultatele. Si asa ai efectul garantat!
Dar cum nu am pretentia ca detin adevarul universal absolul, poate se milostiveste vreun suflet bun sa-mi explice si mie avantajele. Pentru ca publicitatea in care ii laudau precizia mi-a tulburat si putina logica de care dispun.

Published in: on Ianuarie 20, 2009 at 08:25  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/20/inutilele-lucruri-indispensabile/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. cum de ce? pt ca meritam :)))

  2. :)) daaaaa, cel mai bun raspuns posibil!

  3. a fost inventat de un barbat????

    muritoarea din mine nu se poate da cu tus si de multe ori mai dau chix si cu rimelul

    iti dai seama sa-mi si vibreze peria???

    un nou trend

    clovn make up :))))

  4. o fi pt alt ochi :-„

  5. evergreen, la asta ma refeream si eu! ar mai fi o varianta cu machiajul emo dintr-o singura miscare. sau chiar fara miscare, tinand cont ca vibreaza peria mana tre sa stea nemiscata 🙂

    treispe, la asta nu m-am gandit! :))
    off topic: pe mine nu ma lasa sa comentez la tine!!!!!!!!
    imi sterge comenturile dupa ce le public. si-am incercat in toate felurile posibile!

  6. tocmai am lasat la mine un comentariu cu numele si adresa blogului tau, si a mers fara nici o problema.
    acolo unde zice „Comentati ca:” dai click pe sagetuta aia si selectezi „Nume/Adresa URL” dupa care se va deschide un pop-up in care bagi datele tale. eu asa am facut si a mers 😛
    daca tot nu merge, da-mi un mail si spune-mi mai exact care-i treaba 😉

  7. nu stiu a cui era vina. important e ca pana la urma am reusit. vezi sa faci tu curatenia de dupa 🙂


Lasă un răspuns

