Lectii pentru a deveni o lolita

Datul pe net este sportul meu principal. Umbland zilele acestea dupa un model de rochie (ce sa-i faci, m-a virusat tare microbul croitoriei in ultimul timp) am dat peste un site simpatic ce da lectii despre cum poti deveni o Lolita autentica.

Cum eram eu lolita si nu stiam! Acum am o marturie oficiala despre faptul ca sunt pe calea cea buna. Cale pe care, daca vreti sa o urmati, o gasiti aici.

Din prima lectie, partea asta mi-a placut cel mai mult: ” Lolitas do not look to others for gratification. Instead, they simply wear what they love. Cherish that moment, when you encounter an item that makes your heart skip a beat, and you fall in love with it at first sight. It is these items that end up being your most prized and long-lasting companions. Nothing good comes out of thinking about it too hard.”

Published in: on Ianuarie 16, 2009 at 18:08  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/16/lectii-pentru-a-deveni-o-lolita/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Asteptam sa te vedem imbracata in noua rochie.
    Si, recunosc este frumoasa descrierea pentru Lolitas ;;).

  2. No entiendo nadie(daca e corect spus). Daca asta e caracterizarea lolitei, eu sunt o lolita masculina?

  3. Darael, in sfarsit m-am hotarat. o sa dureze cateva zile confectionarea dar promit sa o supun judecatii publice imediat ce va fi gata 🙂

    Moonset, daca iti plac fustitele si alte accesorii de lolita, s-ar putea sa fii 😉

  4. uof dar tare suna a ceva loat direct din Cosmo

  5. e un fel de cosmo, presupun. modelul e cam tot pe-acolo

  6. ” … do not look to others for gratification. Instead, they simply wear what they love. Cherish that moment, when you encounter an item that makes your heart skip a beat, and you fall in love with it at first sight. It is these items that end up being your most prized and long-lasting companions. Nothing good comes out of thinking about it too hard.” –
    Exact la asta ma refeream cand am scris ce e mai sus. Poti interpreta cum vrei. Da, imi plac accesoriile de Lollitas, pe Lollitas. Nimic nu e mai simpatic decat o ea care refuza sa fie in tendinte, cum fac majoritatea tipelor doar pentru ca „asa se poarta” nu pentru ca asa se simt bine.

  7. ei, moda asta e un mare chin. trebuie curaj si probabil o oarescare doza de dezinteres pentru a reusi sa nu te lasi subjugat.


Lasă un răspuns

