Lesbos

lesbos1Corpuri de Lolite

Americi nedescoperite

Nedestelenite

Barbatii cu pluguri

Fac harti

Netezesc autostrazi

Si-apoi cu mania

Vitezei in sange

Strabat doar calea

Cea scurta

Pentru ca femeile

Iubesc ratacirea

Se-alinta-ntre ele

Published in: on Ianuarie 14, 2009 at 20:10  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/14/lesbos/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 comentariiLasă un comentariu

  1. @ lollitta: foarte tare poza. daca se poate, mi-o poti trimite pe mail, te rog? am si eu in plan un post cu acest subiect, si cred ca e o poza mult mai buna decat ce am eu pana acum (gasite pe net).
    multumesc, m.

  2. poza e tot de pe net. o gasesti aici:

    🙂

  3. ce poate fi mai frumos decat o singura floare? un buchet de flori 😉

    interesanta poezia…

  4. febra si ploaia sunt o combinatie inspirata 😉

  5. o fi oare visul unui barbat sau cosmarul lui?

  6. pai de unde sa stiu eu, vietuitorule? tu ar trebui sa dai raspunsul la intrebare!

  7. poate doar mi se pare, da’ eu cred ca realitatea e putin mai cruda … iubirea e sentiment si trebuie simtita, sexul e placere si ca atare are o componenta animalica (uneori mai mare, alteori mai mica) … iar relatia tot la „a trai impreuna” se rezuma (indiferent de sexul celor doi, trei sau cati or fi 😛 ).

    … si inca n-am pomenit de „i want it all, i want it all and i want it now”-ul zilelor noastre.

  8. realitatea e mereu mai cruda. dar daca nici in poezie n-o mai putem valuri in mod diafan, atunci chiar ca nu mai ramane nici o speranta 🙂
    „I’m a man with a one track mind
    So much to do in one life time
    Not a man for compromise and where’s and why’s and living lies
    So I’m living it all
    And I’m giving it all” (asta pentru ca mi-ai adus aminte de Queen)

  9. Dementiala „descoperirea”, draga mea! 🙂

  10. 🙂 mi s-a parut modul cel mai relevant de-a ilustra poezeaua

  11. @9vieti – cosmarul…doi prieteni(el si ea) f buni s-au despartit din cauza unei tipe (a2a ea propusa de prima ea in cuplu).
    @lollitta – intotdeauna o placere ceea ce scrii

  12. multumesc de compliment. il intorc imediat cu foarte mare placere 🙂

  13. Superbe randuri… Alintare ratacita? Putina ratacire alintata?

  14. 🙂 ratacirea e intotdeuna interesanta


Lasă un răspuns

