Dintre doruri

Cand nici macar aripile imaginatiei nu-mi dau voie sa zbor peste zidurile tabu-urilor pentru a-ti simti degetele cantand dragostea pe clapele noduroase ale vertebrelor mele, la ce bun sa mai cred in a enspea sansa a istoriei care cica are grija sa se repete pana invatam cu totii lectia?

Amestecand frisoanele de dor cu febra ce-mi rascoleste nisipul depus de ani peste simturi abia am puterea sa-ti invoc mireasma…

Theres no chance for us
Its all decided for us
This world has only one sweet moment set aside for us

Who dares to love forever?
When love must die

Published in: on Ianuarie 13, 2009 at 23:59  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/13/dintre-doruri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. hmmmm … eu intr-o viata anterioara am terminat si filosofia…si parca nici atunci cand am luat 10 la „Hegel si hegelianismul” nu scriam asa… Oricum, am senzatia ca pierzi ceva. Daca-i iremediabil, pacat. Daca-i efemer, indrazneste sa cauti … daca e undeva la mijloc, aduna-te si … mergi mai departe !

  2. in orice alegere se pierde o parte pentru a o avea pe cealalta, nu? posibilitatile sunt nelimitate doar in cazul in care nu alegi nici una dintre strazile care ti se deschid

  3. da, „nu alegi” intr-un sens mai amplu … pentru ca, nu-i asa, orice varianta alegi apare mereu intrebarea „dar daca as fi ales cealalta varianta?”.

  4. exista alegeri pe care din lasitate (sau marinimie fata de altii, cum cateodata ne place sa ne amagim) nu le facem. bucurandu-ne apoi ca am fost generosi sau buni…

  5. io zic că nu se repetă nimic pentru nimeni. pentru că se ştie că nu învăţăm. aşa că luptă şi treci ziduri şi bucură-te de mîngîieri. de toate mîngîierile din lume.

    la bătrîneţe ne vom număra învăţăturile 🙂

  6. cica la batranete experienta se cheama suma tuturor nebuniilor pe care ai avut curajul sa le faci cand erai tanar, nu? 🙂

  7. cica asa s-ar zice, dar cine sa stie? noi mai avem cel putin trei tinereti de trait 🙂

  8. am plans pe melodia asta de nspe mii de ori , l-am iubit pe fredy. Cu cat vrem sa alungam amintiri cu atat ele se incapataneaa sa-si pastreze locul si ce este mai elocvent decat faptul ca trebuie sa ne strigam „uitarea” ?

  9. queen forever! 🙂

  10. hai, ca m-ai intristat cu „who wants…” where is forever, anyway???


Lasă un răspuns

