Despre zbor inlauntru

30

Pasarile gandurilor ciugulesc din carnea zilelor pana dau de oasele obsesiilor.

Atunci berzele pleaca spre carnuri mai moi.

Restul zburatoarelor intelepte se aseaza rotocoale intru veghere, gata sa marturiseasca despre dainuirea de fildes a pasiunii.

Published in: on Ianuarie 12, 2009 at 15:38  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/12/despre-zbor-inlauntru/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. Uff! Ce ma enerveaza ca nu ma pricep la chestiuni poetice, mai ales cand imi plac si nu stiu de ce! 😉

  2. 🙂 o fi din cauza desenului!
    m-a poetizat de la prima ora de dimineata pe mine

  3. omagiile mele, doamna, si la mai multe productii cu aceeasi… greutate!
    maine, incercati sa ne comunicati starile pe care vi le transmite cana de cafea privita in ochiul care se reflecta! ei? 😉

  4. nu cred ca va doriti asa ceva. ochiul meu e foarte gripat zilele astea, asa ca nu-mi inspira lucruri bune

  5. bine, daca nu vreti, eu renunt! 😉

  6. mai vedem maine dimineata. daca nici noaptea asta nu ma lasa raceala sa dorm o sa fie cam amara cafeaua

  7. atunci poate nasul de sub ochiul gripat incearca niste inhalant 🙂
    ( ma gnadesc la chestii medicale nu la narcotice )

  8. incearca in seara asta in premiera 🙂 sper ca face si efect

  9. eu nu aş putea fi zburătoare inteleaptă. eu aş rămîne chitită pe obsesii

  10. pai, evergreenule, oamenii au fost dintotdeuna zburatoare neintelepte. icar e cazul cel mai publicizat 🙂

  11. mda… banuiam eu ca-n oase asteapta tot ce-i bun! contrapuse pasarilor… mda!

  12. dar măcar Icar iubea zborul…


Lasă un răspuns

