Din piata

Vazandu-l in fata mea, m-am gandit ca o fi vreun domn pe care dimineata l-a prins prin vreun club select, din acelea gen rotary sau ceva asemanator. Avea un sacou cu o croiala impecabila asortat cu pantalonii la dunga. Papionul in ton cu sacoul zambea de dedesubt cu bulinute simpatice si tesatura identica se repeta in batista din buzunarul de sus al sacoului. Ii lipsea floarea de la rever pentru a da imaginea unei elegante ideale, din vremuri de mult apuse. Oare ce-o cauta in piata, ma intrebam putin uimita.

Cand l-am vazut ca incerca, utilizand delicat varful bastonului cu maner de argint, sa scoata nisite rosii cam stricate pe care vreun vanzator prea grabit ca  sa mai ajunga la containar le aruncase intr-un colt, sub un maldar de ladite .

Aduse in afara, cu varful degetelor, a inceput sa le aleaga pe cele mai putin lovite si sa si le puna in sacosa. Am aplecat privirile, rusinata. Saracia eleganta e una dintre cele mai dureroase.

Published in: on Ianuarie 11, 2009 at 14:05  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/11/din-piata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. 😦 s-a zburlit parul in cap… si totusi, e mult mai placut (daca pot spune asa) sa vezi un sarac demn decat unul umil si cateodata exagerat

    offtopic: lolli cum ai pus in dreapta „ce/am mai scris” alege luna? ca mie mi apare tot carnatul cu arhiva

  2. mi s-a zburlit si mie, greenule!
    mai mult decat demn, domnul respectiv era pur si simplu elegant, pe cuvantul meu!

  3. Tristul adevar spus mai pe indelete decat voteaza un politician in locul colegilor delegati in vacanta pe banii contribuabililor in cine stie ce stat exotic din preajma ecuatorului.

  4. pai tre’ sa stea si politicienii la caldura, ca doar nu vrem sa fie prost dispusi si sa dea legi mai aiurea decat cele care sunt deja! (in cazul in care acest lucru e posibil)

  5. e greu, tare greu intr-adevar… 😦

  6. elegant… nici nu-mi pot imagina… aici e urît şi mohorît şi umilitor. şi totuşi, cerşetorii noştri au o doză de trufie

  7. Jesus, that hurt! 😦


Lasă un răspuns

