Sclipiri

Chelnerul perfect este acela care dupa mai bine de jumatate de an de cand nu te-a vazut iti aduce exact ce luai de obicei, inainte ca tu sa apuci a deschide gura.

-Il solito?

-Il solito!

Published in: on Ianuarie 8, 2009 at 23:43  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/08/sclipiri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Eeee, mi-as dori si eu sa merg intr-un bar, cafenea sau restaurant si chelnerul sa stie deja ce vreau. 🙂

  2. hm. deja mi-am pierdut cuvintele… da! eu cred ca este o chestie de pr. nu vine chelnerul asa….de acasa!

  3. o fi o caracteristica italiana 🙂

  4. aaaaaaaaaa… ar fi aşa ca în filme.
    la noi, meseria de chelner este privită cu ochi sceptici… adică eşti un sclav… cînd de fapt e o mare artă 🙂

  5. aici e o arta, mai ales in bar. cu declaratii de dragoste scrise pe crema de la capuccino 🙂

  6. ai cunoscut vreun caz?:) caci nu cred ca exista…

  7. devine interesant…mai povesteste-ne lolita:)

  8. da, am avut parte de asa minune zilele trecute. nici eu nu credeam ca exista 🙂

  9. cand vin la tine?

  10. ooo, cand vrei tu!
    te astept cu mare drag. daca vii pe bune, da un mail si ne intalnim!!!


Lasă un răspuns

