Gari

E adevarat ca toate drumurile duc la Roma si putine la Veresti, dar asa un restaurant in gara inca nu vazusem .
Imi amintesc cu nostalgie bomba din Veresti in care am poposit de multe ori in perioada in care mergeam cu trenul din Iasi, cu faimosul Iasi-Timisoara. Lagatura o aveam cam la doua ore. Iarna era un chin. La minus 20 de grade, cu crivatul care aproape te ridica de la pamant ca sa te poarte cine stie unde alaturi de ciorile ce dadeau ocol neobosit.
Barul era o cosmelie de tabla fara caldura. Te incalzea cafeaua sau vodca proasta, cu miros de spirt dar peste 40 de grade. Inghetau picioarele in cizmele imblanite, dar se infierbantau urechile si asta parea destul.
In trenul luat dupa ningea si singurul mod de a pacali gerul era cantatul cu chitarile care nu lipseau niciodata din bagaje.
Mi-am adus aminte de toate lucrurile astea aseara cand am fost intr-un restaurant din Termini, gara internationala din Roma. Cand unul dintre amicii italiani a spus ca designul ii aminteste de Europa de est. Acu uitati-va si voi un pic la pozele astea si spuneti-mi daca ati vazut in vreuna dintre garile in care ati fost ceva asemanator.

dsc00233a1

dsc00234a

Eu n-am dat pe nicaieri de asa ceva. Mancarea a fost foarte buna. Iar dulcele spectaculos.

dsc00238a

Published in: on Ianuarie 7, 2009 at 11:59  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/07/gari/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. hei…am fost si eu acolo…..dap…termini..
    popasul intre fiumicino si velletri..

  2. 🙂 sper ca ti-a placut

  3. Am auzit ca in importantul nod de cale ferata Faurei s-a deschis un restaurant asemanator. Micii latra, painea se taraie, mustarul e campion la inot in cada. „De dulce” primesti doar de la boschetarii care iti cer o mie de lei, si , daca esti norocos, o iei si putin la „parmezan”. Uuuu uuuu!!!!

  4. design de europa de est??? ce ciudat…

    io prin Buzau am intalnit o cosmelie din aia pe care o descrii tu …si era anul asta

  5. Cine nu a stat o noapte in gara din Faurei, nu a mers cu trenul!

  6. Scheisse blog scheisse lolite scheise roma scheisse veresti scheisse faurei
    esti cazut in capt nemernicule?
    lasa-ma in pce cu curvele tale?
    de azi tot gunoil pe care a trebuit sa-l suport din cauza ta un an de zile il primesti inapoi cu varf si indesat.

  7. :-)) ce tare si suparat e asta! :-))
    Mai baga un „scheisse” la cautarile google pe blogul tau, Lolito!

  8. hai ca incepe sa devina palpitant :))
    s-ar parea c-am pierdut minunatiile din Faurei in peregrinarile mele prin patrie


Lasă un răspuns

