Ce-am in casa si nu stiu

senzuale
fereastra in filmele lui tarkovski
cururi de barbati
amintriri pt atunci cand te certi cu o p
costume de magician
soft de descoperit dublurile din calcula
suferinta innobileaza
barbati
sosete fara calcai
macar bbg
cugetarea barbatului cu femeia
furios
cum pot face un semineu
cheliosi
nu pot scapa de un barbat violent
care e aspirina sracului?
10 moduri de torturare era medievala
lollitta blogspot

Published in: on Ianuarie 5, 2009 at 16:37  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/05/ce-am-in-casa-si-nu-stiu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. Eu n-am inteles ce vrei sa zici in postarea asta..

  2. 🙂 era pur si simplu o lista cu ce cauta oamenii si ajung pe blog la mine

  3. :)))))) mi-au placut: 10 moduri de torturare era medievala şi cururi de bărbati. mai lolli mai :))))))

  4. Mmmmm…interesanta salata!!!! Cand se serveste?

  5. 🙂 pai asa ziceam si eu. hai ca de barbati tot am mai vorbit in blog, dar de tortura medievala?!

  6. in concluzie ai un blog picant 😛

  7. Da(!)da(ist), bine spus!
    Insa chiar moduri de torturare medievala?!? :))

  8. am ramas nelamurita…care e aspirina saracului?

    p.s.: tine-o tot asa si o sa-ti poti scoate o enciclopedie 🙂

  9. „Aspirina saracului” este „cugetarea barbatului cu femeia”, eventual un chelios si o senzuala…

  10. ms Kat…:( bleah?!

  11. @illuzoricdream: No, no, „aspirina saracului” is good for our health 🙂

  12. mi-a placut definitia, kat 🙂
    iluzoricule, s-ar parea textele mele au subintelesuri de care nu sunt constienta 🙂
    9vieti, picanteriile sunt mereu, asa cum spunea Maiorescu, mai ales in mintea cititorilor
    delliana, zau ca m-au minunat si pe mine. si-au fost cautate de mai multe ori!!!


Lasă un răspuns

