Fobii

Mi-am descoperit noi fobii. Cautand curioasa vreo denumire stiintifica. Dar se pare ca nu-i atat de generalizata incat sa capete inca un nume.
Am primit cadou un costumas. Simpatic. In carouri. Mereu la moda. Alb si negru. Aproape un clasic. Are o singura probleme. Fusta dreapta sub genunchi. Deci absolut imposibil de imbracat din punctul meu de vedere. Cireasa de pe tort o reprezinta slitul de la spate.
Candva in copilarie imi jurasem solemn ca nu voi purta nicicand asa ceva. Daca exista o zona a piciorului unei femei care dupa mine ar trebui ascunsa mereu, in aproape orice imprejurare, aceea este partea din spatele genunchiului. Fusta de femeie serioasa. De femeie muncita, cu slujba la stat, copii si varice. Cu slitul care la fiecare pas dezvaluie intregului univers chinul femeiii obosite. Ochii ii mai poti machia. Au inventat fondul de ten care poate ascunde cearcanele sau paloarea noptilor nedormite. Insa incheietura piciorului marturiseste tot adevarul.
Mi-e frica de fustele astea. O fi o forma de geriofobie. Mi-e teama de ele pentru ca nu ma lasa sa pasesc. Am incercat o singura data, la insistentele mamei mele sa imi pun asa ceva pe mine. Am rupt-o dupa cativa metri. N-am reusit nicicand sa fac pasul mic si delicat, nici macar pe tocuri.
E mai grea decat o centura de castitate fusta asta. Macar cu centura se presupunea ca trebuie inchis focul pasiunii. Existenta insasi a centurii confirma valvataia. Mi-e frica de tubul acesta despicat pentru ca sunt convinsa ca o data cu inchiderea fermoarului ma voi transforma intr-o femeie obosita. Mi se vor increti in par sarmalele permanentului scurt iar pielea de pe maini se va batatori si va crapa. Colturile gurii mi se vor trage in jos si de jur imprejurul buzelor vor iradia ridurile acelea micute care se formeaza cand iti tii gura punga multi ani la rand. Si voi fi inchisa fara scapare in aceasta inchisoare care nu imi va da voie sa mai ascult altceva decat glasul altor femei sporovaind despre mancare, copii si problemele cu sotul.
Mi-e frica de fustele drepte, sub genunchi si cu slit. Si de tot ceea ce reprezinta ele.

Published in: on Ianuarie 3, 2009 at 23:43  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/01/03/fobii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. Foarte foarte interesant ce ai scris tu. Cred ca aceeasi fobie o am si eu, nu reusesc sa fac pasesc cu astfel de fuste pe mine, pur si simplu, nu merge!Si cata dreptate ai referitor la camuflarea imbatranirii…

  2. daca ne adunam mai multe poate ii dam si nume 🙂

  3. interesant, si frumos scris; intr-o lume de blugi, ce linistitor e sa mai urmaresti uneori, pe strada, o glezna incordata, un pas pe toc, o fusta…

  4. cred ca eu apartin generatiei acelea care nu vrea sa lase pantalonii deloc 🙂 cel putin in aceasta perioada. tineretea in schimb mi-am petrecut-o toata in fusta

  5. hai ma …sunt atat de feminine…atat de „clasic” si „nemuritor” in acelasi timp…
    eu nu ma vad in blugi decat cand am treaba sau daca merg la un pantof elegant ,is adepta fustelor de toate felurilor si lungimilor indiferent de vreme…

  6. si mie imi plac fustele. dar astea fac o exceptie imposibil de acceptat pentru mine. clasic, nemuritor si cum mai vrei tu! la fel cu prototipul de femeie pe care il reprezinta din punctul meu de vedere! care e oricum numai feminin nu!

  7. zona din spatele genunchiului zici! hmm…! zona polplitee, cea despre care, pe cand eram adolescenti, credeam ca este una dintre cele erogene ale femeilor… mda! mi-ai starnit ceva amintiri cu textul asta! mda! acum, ma scuzi, ma retrag. vreau sa-mi amintesc un pic…

    N.B.:semn de batranete: sa traiesti din amintiri!

  8. 🙂 uite de aia imi place mie blogul, ca afli o multime de chestiuni! zona polplitee zici?…
    spor la amintit! cred ca e doar semn de o viata plina, nu neaparat de batranete

  9. mai ai mult pana sa devii o femeie obosita. crede-ma, eu stiu. 🙂
    daca asa te face sa te simti, fusta aia, atunci asa vei arata. modific-o.

    La multi ani!

  10. multam de urare. pai pana la urma cred c-o s-o modific. altfel risca sa ramana in fundul dulapului in vecii vecilor 🙂

  11. e clar ca de asta barbatii nu poarta fusta!
    ..parerea mea! :)))


Lasă un răspuns

