Re

Catifelata-ti voce
Se-nfige vicleana
Dand cep
La viitura amintirii

Mitologia de pereche
Nesigilata-n doi
Potriveste-n nestire
Mangaierea de-atunci
Cu imaginea
Bocancilor plini de noroi

Susura coapsele
Spre linistire
Ritu-ntregirii
L-am pastrat noi

Published in: on Decembrie 27, 2008 at 08:46  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/27/re/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. Imi place poezia,mai ales ultimile versuri:”Ritu-ntregirii/L-am pastrat in noi”

  2. cand dai buzna in pipotele si cu voce calda si cu bocanci ramai cu multe amintiri ..nestinse:) pup, an nou fericit lolitule si mai ales cu sanatate

  3. lolli… draga mea :*:* sa ai an ca-n povesti. sa reusim sa ne cunoastem, ori la „mine”, ori la „tine” si sa ne prinda anul nou cu gura pana la urechi :*:*

  4. un tur … repejor k o tai in vacanta 😀 si asa am intarziat :)) eehhh…

    lollitule… sa ai parte de tot ce-ti doreste inimioara + 1 [ ca e super oferta :D] … un an nou, frumos si dulce… La Multi Ani!

  5. La Multi Ani, Lollitta!!! Sa dea Domnul ca anul ce vine sa ne fie mai bun! Pupici!

  6. servus,

    doamna,

    intrucat maine nu am sa mai bantui pe net, iti urez de bine, pentru anul care vine, inca de azi.
    sanatate, noroc, bucurie, credinta si biruinta in cele ce te vor incerca!

    La Multi Ani!

  7. multam de urari, oameni frumosi ce sunteti! sa vi se umple si voua anul nou de sanatate, bucurii si tot ce mai doriti voi!

  8. La multi ani !
    Sa fii iubita, fericita si bogata.
    Sa ne descoperim cu bine si in noul an !

  9. uh! ne mai cred de mult in utopii! dar daca zici tu, sa fie! asemeni si tie!

  10. Lolitooo ce mai faci? Noroc ca te-am gasit, din cauza unei pb tehnice pierdusem adresa blogului tau.
    Un an nou fericit sa ai, plin de bucurii!!!

  11. multam la fel! ma bucur ca ne-am regasit si-n noul an! spor la scris si sa ne citim cu bine si de acum incolo!


Lasă un răspuns

