Cu zeitatile la masa

freddie-mercury2Mi-am facut gasit cadoul frumos pentru seara asta. Impartita intre discografia completa Queen si un pahar de vermouth alb m-am apucat de consideratii misandro-mizantroape. Pai cum altfel as putea sa-mi explic fascinatia pe care masculii fatali o exercita asupra hoardelor feminine? Consideratii tarzii de femeie trecuta prin casatorii.
Atractia pe care barbatii aceia neintelesi, singuratici, cateodata vulgari, mereu egoisti, o exercita asupra mea. Si nu numai. O fi din cauza senzatiei de importanta pe care o dau tuturor celor carora le permit sa se apropie de ei: eu sunt Aleasa! Si-a plecat ochii din inaltimile sale pana la muritoarea de rand careia i-a dat permisiunea de a-i sta alaturi. Caci, nu-i asa, ar trebui sa ajunga simpla lor prezenta pentru a declansa instantaneu fericirea. Chiar si atunci cand el e mai capricios decat o gravida sau mai rau decat un taur muscat de streche.
Cand sansa apropierii ti se da o data pe saptamana cel mult e fascinant. Cand ajungi sa convietuiesti 25 din 24 in acelasi spatiu locativ care nici macar nu e prea mare devine imposibil de suportat. Pentru ca o zeitate o poti adora de la distanta, dar nu poti manca cu ea la aceeasi masa.

Daca Dumnezeu ar fi prezent in fiecare dintre bisericile sale sunt convinsa ca 99% dintre preoti si-ar pierde vocatia. Ori s-ar simti ca intr-un fel de big brother si-ar continua doar daca dincolo de orice altceva ar prima in ei exhibitionismul.

Published in: on Decembrie 24, 2008 at 22:10  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/24/cu-zeitatile-la-masa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 comentariiLasă un comentariu

  1. o tu! zeitate, imi dai putere sa nu ma indragostesc! 🙂

  2. interesante consideratiile; daca-mi permiti, iarta ma: dar Dumnezeu e prezent chiar in fiecare dintre bisericile sale

  3. tibi 🙂
    delaskela, din fericire preotii uita acest lucru. acu sa stii ca eu am un dinte impotriva anumitilor preoti. o fi pentru ca seminarul era prea aproape de liceul unde am invatat eu…

  4. Lolita, io nu sunt credincios si-mi pare rau pe tema asta. Sincer.
    Cu toate astea… poate ca in cinstea solstitiului, sau a viselor de iarna,
    La multi ani!
    ps – arata bine la San Pietro adunarea…

  5. :)) da cine se duce acolo s-o admire?!
    nici eu in sensul clasic…

  6. si mie-mi plac aia la care ajungi greu si care-ti frang inima… nu inteleg de ce. dar intotdeauna vreau sa cred ca eu sunt zeitatea si el este cel ce trebe sa adore…

    cat despre Dumnezeu… habar nu am cum sta treaba 🙂

  7. o fi vreun defect feminin. parte din masochismul speciei 🙂

  8. ooo, insemnarea asta e pentru mine, stiu eu… si cand te gandesti ca dupa o vreme realizezi ca si ei fac burta si uneori sunt chiar nesuferiti!

  9. :)) da ce crezi ca numai tu ai zei din astia? avem cu toate, stai linistita

  10. mai fetelor, bagati-va mintile in cap. oricum eu nu cred ca mai exista cu adevarat the strong silent totally messed up guy, si sexi pe deasupra. e legenda urbana and stuff. acum incerc sa ma conving ca tipii de treaba sunt ceea ce imi doresc.

  11. spor la autoconvingere 🙂
    am incercat si eu odata, cand eram mai tanara, sa ma conving de treaba asta, dar n-a durat prea mult

  12. E bine ca zeitățile astea masculine mai fac fericite din când în când câte o muritoare; dar ce te faci cu zeitățile feminine care nu mai au deloc ochi pentru muritori; aspira mereu la zeitatea absoluta. Mai prind câte un mess-boy; dar asta când insatisfacția atinge cote maxime.

  13. :)) simpatica ideea ta! nu cred ca e chiar atat de grava problema. femeile s-au certat mai mereu cu tehnica. ele sunt mai cu picioarele infipte in pamant

  14. si cu capul in nori!


Lasă un răspuns

