Asteptand Craciunul

Dupa trei zile de munca, asa ca-n povesti (cred ca totusi nu e chiar asa de mult, tinand cont c-am cusut tot la mana) iaca rochia. Sa nu va apucati de treaba daca nu stiti sa numarati, asa ca mine! Am uitat sa calculez cate bucati imi trebuie pentru partea de jos si-n loc de 8 am desenat 6. A trebuit sa sacrific manecile ca sa nu am fusta de tip indian (doar in fata si spate, libera sa calaresc 🙂 ). Da eu cred ca e destul de simpatica si ca sarafan. Pentru ca e prea frumoasa o sa-mi iau material calculat bine si-o sa o mai fac o data si cu maneci.

Iaca rodul muncii mele:

dsc00227a dsc00228-a

Am gasit timp azi sa-mi fac si bradul. Mi-a venit asa un chef dupa 3 zile de ascultat colinde pe europa fm cat am lucrat cu acul.

dsc00230a

Published in: on Decembrie 21, 2008 at 18:39  Comments (18)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/21/asteptand-craciunul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. foarte frumoasa rochia, felicitari; iar bradutul e superb, sa te bucuri de stralucirea lui

  2. Imi place rochia fara maneci,chiar mai mult decat originalul.Si ai cel mai frumos brad,pentru ca e al tau si l-ai impodobit tu singura:)

  3. foarte frumos e bradu’. e cumva artificial, ca arata prea bine ca sa fie natural?

    rochia e tare draguta. cred ca ar merge cu niste perle/margele albe. felicitari!

  4. bradul meu e de plastic si de aceea sunt mandra de el 🙂

  5. Iuuu, ce faina rochitaaa. Mi-ar placea si mie sa am timp pentru asa ceva… Si cand ma gandesc ca mama mea a fost croitoreasa si ar trebui sa stiu diverse chestii despre croitorie… Dar e tare de tot.
    Si pomul, in primul rand e de apreciat ca e de plastic. eu ca in fiecare an o sa am de-ala adevarat, ca tatalui meu nu-i plac astia artificiali. 😦

  6. nici mie nu-mi placeau cei de plastic pentru ca, evident, le lipseste mirosul care da aproape tot farmecul Craciunului. in schimb au forma perfecta pe care cu greu o gasesti in brazii naturali 🙂

  7. frumos si bradul, frumoasa si rochia. fii o craciunita autentica si aplica si blanita alba.

    Craciun fericit!

  8. esti frumoasa si rochia e frumoasa 🙂 si bradutul… maine il fac si eu

    felicitari, io abia pot sa cos un nasture

  9. orice femeie e frumoasa cu o rochie rosie 🙂
    astept poze de la bradutul tau!

  10. ce diferenta se creeaza cand dai culoare!

  11. 🙂 sa stii ca nu e lucrata in photoshop!
    evident ca-s inebunita dupa rosu. dar cred ca era un pic mai elegant modelul original

  12. cu siguranta, si o spun cu toata convingerea, nu modelul este mai elegant decat rezultatul muncii tale. doi la mana, ai stiut sa privesti dincolo de gri. felicitari anonime! 😉
    Craciun fericit!

  13. asa anonim ca poe mai rar 🙂
    e unul dintre scriitorii mei preferati!
    sa-ti fie de bucurie sarbatorile si tie!

  14. sa nu uit! cu maneci nu ar mai fi avut acelasi farmec. doar nu ai brate urate, care se vor ascunse…!
    rosul e cald, ludic si excitant. trebuie sa dezgoleasca, sa dezvaluie, nu sa ascunda! visam gri sau alb-negru, dar viata e mai frumoasa in culori si piele calda!

  15. hei! eu visez colorat! niciodata alb-negru!
    si decat o culoare prefer oricum pielea calda 😉 nu de alta, dar am mereu mainile si picioarele reci

  16. imi place, chiar mai mult decat rochia ;), conversatia! asa ca, probabil spre oarecum sigur, am sa revin cu placere aici. si sa mai stii un lucru, ca mi-am aruncat, intrigat, un ochi in rubrica „despre mine”: departe e acolo unde sunt ceilalti, nu tu!
    cele bune, tie, croitoreasa dornica a dezgoli dogoarea pielii!

    pe curand!

  17. am vrut si eu sa-mi arunc ochiul, dar n-am gasit nimic in pagina ta about. asa ca esti mai avansat cu informatia 🙂

  18. rabdare, ca n-au intrat zilele in sac! oricum, de pe blogul meu iti poti da seama de unde sunt, cel putin, daca nu mai mult(e). pe curand, cu bucurie!


Lasă un răspuns

