jobless

Mno, ce face oama cand dupa doua luni de colindat prin magazine ca sa dea de-o rochie cumsecade ajunge la concluzia ca pe aici nu se mai exista asa ceva? Cand n-are nici croitoreasa de incredere, din aceea priceputa sa ascunda toate defectele cu care te-a inzestrat mama natura ca sa nu-ti iei prea tare nasul la purtare?

Simplu: dau un search pe google, isi scoate un tipar de rochie conform cerintelor ei interioare si se pune pe treaba. Abia mi-am decupat modelul si l-am lipit. Promit sa fac poza cand o termin si s-o supun aprobarii publice.

Rochia este asta:

250x225iar modelul l-am luat de aici

Published in: on Decembrie 18, 2008 at 22:10  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/18/jobless/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Asa e bine.Ce e frumos trebuie sa impartasim si la altii.Iar rochita asta e tare frumoasa:)

  2. e superba…
    vreau si eu ,exact asa…gri

  3. multitalentato!!!!! io nu pot nici sa cos un nasture calumea… e tare misto… io as pune si ceva mov. 😛

  4. mda… i-am aratat si nevesti-mi…
    a zis: YEEEEEEEAAAAA!

  5. kinda retro, da’ e tare faina 🙂

    cred ca ar merge cu niste cizme d’alea din piele groasa si un pic mulate, cu o talpa nitel mai groasa si toc mai inalt.

    spor la lucru!

  6. gataaaa! rosie ca s-o pot purta de craciun, ca cica pe aici asa se obisnuieste 🙂


Lasă un răspuns

