Joc

In cazul in care ar exista o banca ce ti-ar deschide un cont cu 86.400 euro pe zi, cum i-ai cheltui?

Trebuie sa te supui regulilor ce prevad ca banii ramasi nu se pot transfera de la o zi la alta si ca acesta „minune” ar putea sa inceteze in orice moment, fara un anunt preliminar.

E un simplu joc. Explicatia sumei data viitoare.

Later edit cu explicatia: Aceasta este viata noastra. Fiecare zi ne ofera 86.400 secunde de trait. Timpul pierdut nu se poate transfera de la o zi la alta. Si atunci… trebuie sa traiesti fiecare secunda in cel mai frumos mod cu putinta.

Published in: on Decembrie 16, 2008 at 22:57  Comments (16)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/16/joc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. simplu…imi cumpar acele bunuri pe care mi le doresc si imi ofer acele calatorii mult visate. pt un „monetizat” ca mine, o asemena banca s-ar chema „Rai” ori „Eden”. si ce daca minunea va dura chiar si o zi, eu raman apoi cu bunurile 🙂

  2. asadar ideea de baza e sa calatoresti, nu? ca bunurile in vreo cateva saptamani ti le cam termini de cumparat 🙂

  3. totusi ziua are 24 de ore si eu mai am si serviciu. asa ca o sa dureze ceva pana imi cumpar eu toate alea.
    gandeste-te numai cat iti ia sa amenajezi un apartament, ca pe lista de cumparaturi va fi si un apartament.

    ideea de baza ar fi ca banii i-as cheltui pe placerile mele hedoniste (si apartamentul e o placere hedonista, ca amenajarea lui mi-ar face maaare placere). poate ca intr-o zi o sa cheltui doar 50 de euro din cei 86.400, si aia pe o masa copioasa la un restaurant bun. important pt mine nu e sa cheltui banii, ci sa ma simt bine cu ei.

  4. as cumpara tuturor ce au nevoie si mie. si poate si o casa. si as trimite rudelor si nepotilor. as dona pentru copii si batrani. 🙂

  5. 86400? prea putini ca sa traiesti si prea multi ca sa mori. nu, nu e vorba de mine (eu as continua sa-mi traiesc viata ca si pana acum, mi se rupe de banii aia) … ci de ce poti face cu acei bani in asa fel incat sa-i „cheltui” cel mai optim (pe termen lung). donatiile sunt ok, dar nu schimba nimic la modul general si parca mi-as dori sa pot face ceva care chiar sa conteze … iar din acest punct de vedere as investi banii in educatie: omul educat va avea cunostiintele necesare si sansa de a face CEVA, de a initia o schimbare; omul needucat nu are acea sansa si va fi intotdeauna „carne de tun” pentru altii (politicieni, religii, corporatii, etc.). iar daca omul educat va alege sa intre (si astfel sa intretina) cercul vicios al banului … atunci, cum spun mereu: „dintr-un motiv sau altul trebuie si specia umana sa dispara candva”.

  6. din punctul de vedere al planetei probabil e mai bine ca acel „candva” sa nu fie prea tarziu 🙂
    sa inteleg ca lucrezi in domeniul educatiei, intj? sau daca nu esti inca acolo, s-ar parea ca cel putin acesta iti este visul. sunt de acord cu ideea ca varianta optima este investirea in viitor. eu n-am avut puterea sa fac asa ceva (am fugit de invatamant) insa educatia, nu-i asa, nu se face doar acolo.

    evergreen, generoasa ca intotdeauna. chiar si cu clipele vietii tale. nu te dezminti nicicand. hug

  7. Daca as avea mai multi banuti,as investi in sanatate(a mea,a parintilor,a prietenilor)Cred ca sanatatea e cea mai importanta.Restul bunurilor sunt trecatoare.Ce e val,ca valul trece.Pe unde merg,imi fac o lista mentala cu ce le lipseste oamenilor respectivi.De ex bunica mea ar avea nevoie de usi mai trainice la casa,Nasa mea ar avea nevoie de ochelari,ca si tata de altfel.Uneori ca sa nu uit imi fac lista pe o agenda speciala.Simt eu,ca in timp voi reusi sa fac tot ce mi-am propus,cu sau fara mii de euro:)

  8. o sa faci intr-adevar tot ce ti-ai propus, pentru ca iti doresti intr-adevar asta. hug, suflet mare!

  9. cam frig pacilea si ninge atat de frumos!:)
    apropo de ceasul acela, poate ca nu vrea sa paraseasca weblogul!;))

  10. asa zici tu? n-o fi vrand sa-l paraseasca pentru ca pe acolo timpul se opreste mai des si lucreaza mai putin 🙂
    macar pe blog sa ninga, ca la mine stie numai sa ploua!

  11. lucrez in domeniul IT … dar as alege investitia in viitor deoarece nu cred ca solutiile punctuale pot rezolva fondul problemei cu care ne confruntam: egoismul fara limite al oamenilor.

    jocul tau mi-a amintit de o faza din „survivor” (parca) pe care am prins-o din greseala la tv: castiga o concurenta un concurs si premiul e o masina noua. dar, inainte de a i se inmana cheia e pusa sa aleaga: accepta ea masina sau, daca o refuza, ceilalti patru concurenti primesc fiecare cate o masina noua. eu as fi refuzat: patru oameni fericiti mi se pare „mai mult” decat „eu fericit” … ea n-a refuzat si si-a „motivat” decizia prin ceva gen „fiecare pentru sine, dumnezeu pentru toti”. trecand peste faptul ca mi s-a spus ca as fi nebun (daca as face alegerea respectiva) … mi s-a parut foarte graitor faptul ca ceilalti concurenti, intrebati ulterior, au spus ca si ei ar fi facut la fel (adica n-ar fi renuntat nici unul in favoarea celorlalti).

  12. se opreste mai des?!
    aici timpul a stat(pe bune)!

    si ploaia e ceva..poti spera ca peste noapte sa vina un inghet si s-o dea intr-o ninsoare ca-n povesti:))
    eu ce sperante sa mai trag de la primavara de afara:(

  13. sa nu uit, scuza-ma ca am intrat asa..off topic!
    m-am gandit ca explicatia fiind data un comentariu pe tema asta nu si-ar avea rostul.

  14. intj, mi-ai adus aminte de o vorba ointeleapta pe care am auzit-o intr-un film: posesia este singurul motiv al crimei. de la una la alta nu e decat un singur pas.
    eu cred ca egoismul nu e numai al oamenilor. dar tocmai pentru ca suntem oameni (asadar dotati cu inteligenta) putem sa il depasim. trebuie doar sa vrem. insa vezi tu s-ar parea ca cel putin in societatea actuala nimeni nu tine la asta. ajunge sa observi doar putin mesajele publicitare: daca ai obiectul asta, vei fi cel mai cel. nu cel care o sa iubeasca cel mai mult, ci cel care va fi cel mai admirat, cel mai invidiat si asa mai departe. vanitatea a luat locul aproape tuturor celorlalte sentimente

    omen, n-o sa ninga in roma din pacate. n-au vazut astia ninsoare de cel putin jumatate de secol. si n-am sperante ca se va intampla tocmai acum

  15. jumatate plus unu as dona. cu restul, mi-as lua o masina rezistenta si as pleca cu nevas’mea si cu fiica-mea la drum.
    dupa aia, mai vad eu.

  16. „s-ar parea ca cel putin in societatea actuala nimeni nu tine la asta” … nu chiar! vezi aici:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-3962070356288160346


Lasă un răspuns

