Decembrie roman

Doua saptamani de ploaie, Tevere care aproape a inundat orasul si lumea care se duce sa filmeze de pe mal pana cade in apa ca sa ajunga mai repede in mare, filme coreene, Cohen pe rewind pana la saturatie, pana se confunda cu ploaia. Tigara umezita care nici nu mai fumega, un chin s-o aprind. Brazi printre palmieri si magazine cu rosu si auriu. Criza mondiala, strazi pline cu oameni care cauta cadoul perfect si pana la urma cumpara de la tarabe o esarfa, un inel de tinichea. Pachete acasa cu lumanari multe si mosi craciuni. Pachete de acasa, schimb de cadouri, pana la urma mai exist, mai exista ceilalti. Pietre legate de toti ca sa nu mai poata ridica privirea la cer, numai sa tarasca dupa ei greutati. Pietre legate de noi ca sa ne chinuim, ca sa ne curatim, ca sa platim ce-am facut noi, ce-au facut altii. O pisica ce-si plange chinurile dragostei de trei zile la unison cu stapana care-o cheama inapoi in casa seara de seara pana cand aude tot cartierul ca e ora de culcare. Stiri pe discovery, stau in una din zonele cele mai poluate ale globului, o sa ma umplu de cancere, o sa-mi cada dintii, unde poluare nu e, viata nu e, m-am intoarce dar n-am cum, la mine imi garanteaza hartile ca e inca albastru, ca-i curat.
S-au uitat pronumele, doar eu mai exista in discutii. Al meu, mie, imi , mi, pe mine, ma si gata. Restul vor disparea din conversatii. Nu mai conteaza altii. Si ce daca e criza, si ce daca mor altii, dau un telefon la teleton si mai stau cu constiinta curata un an c-am facut o donatie si ma amagesc c-am salvat poate o viata. Mai ieftin ca o iertare papala in evul mediu. Catolicii au stiut intotdeauna cum sa-si usureze constiintele.
Mai exist pentru ca trebuie sa-mi umplu stomacul de doua ori pe zi, programat. Scad preturile la apartamente, poate ca pana la urma o sa pot avea o casa a mea, sa mi-o umplu de carti. As da pe fast forward vreo cativa ani dar s-a blocat butonul pe slow.

Published in: on Decembrie 15, 2008 at 22:53  Comments (7)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/15/decebrie-roman/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu cauta butonul de fast forward pt ca toata viata ai sa-l cauti pe cel de rewind. Ar fi frumos sa se blocheze pe ala de slow, chiar daca e discul zgariat.

  2. 🙂

  3. minos, cateodata il caut. rabdarea e o calitate a maturitatii. se vede ca eu mai am pana ajung acolo

  4. superficial. cam asa a ajuns craciunul.

    dar tu nu esti. tu esti om bun. ramai unde esti ca io cred ca esti bine.

    te imbratisez

  5. Recomandari filme coreene: Oldboy-ul lui Chan Park sau Memories of murder (Bong)…In caz ca nu le-ai vazut deja…

  6. de acord totalmente cu minos!!!!
    stai pe loc!

  7. oldboy vazut, placut tare!
    bong inca nu, dar promit sa caut 🙂

    green, deocamdata nu pot sa spun ca nu mi-e bine. as minti. dar mi-ar fi mai bine la mine acasa.


Lasă un răspuns

