Pencil Sketch for this year

Sa ma vad in linii mari. In tuse groase, ca atunci cand modifici o fotografie cu vreunul dintre programele astea minunate. Sa-i dau un efect creion, sa se vada mai bine aspectele principale. Si sa evidentiez in mod stilizat aspectele anului acesta care acusi-acusi se termina.

Cred ca cel mai important lucru a fost descoperirea blogosferei (Multumesc, Delia!). Pai fara cred ca si acum ramaneam tot la vizionat site-uri deocheate, ascultat muzica si jucat conquiztador, cum faceam inainte atunci cand nu aveam de citit. Pentru ca datorita blogului am descoperit ca pot face o multime de lucruri cu macbook-ul meu.

Si-am dat de oameni. Oooooooo! Ce multi oameni interesanti cu sufletul in palmele pe care le intind spre mine! Fiecare cu viata lui, cu problemele lui, cu singuratatea personala. Dar e mai interesanta singuratatea cand poti vorbi despre ea cu altcineva. Si tu esti singur? Si eu! A, ce fain! Hai sa facem schimb de impresii! Si-am intrat asa din nou in realitatile din tara mea. Si parca nu mai sunt atat de pe dinafara. Mai stiu de guverne, de vip-uri, de scriitori, de suflete stinghere, de orase, de preturi, daca ploua sau e soare… cateodata chiar mai bine si mai detaliat decat stiu ce sa intampla aici in fata blocului.

Cica anul acesta m-am terminat de integrat in minunata Italie. Adica am rezolvat toate problemele cu actele. Acum am si carnet de conducere italian. E doar umpic mai roz decat al nostru. Si buletinul de aici e tot roz si de hartie. De poza sunt multumita, c-am dat de o tante priceputa care a stiut sa-mi redea toata frumusetea 😛 Odata o sa va povestesc si aventurile acestui buletin.

I-am avut pe-ai mei in vizita cel putin de trei ori anul acesta. A fost tare bine, pentru ca asa am mai vizitat si eu Roma. Deci beneficiul prezentei lor a fost cel putin dublu.

Am facut iar schimbare de look. Si m-am transformat din nou. Ieri un amic gay imi spunea intr-o conversatie pe mess, privind poza mea de la avatar c-ar putea chiar sa se indragosteasca de mine! Asadar acum nu mai mizez pe farmecul feminin, ci pe misterul androgin.

Cred ca totusi in afara acestor aspecte vizibile s-a facut o trecere mult mai importanta in mine. M-am impacat cu situatie in care sunt aici. Mi-am gasit locul in casa. Mi-a pierit frica si-am inteles c,a de fapt, chiar daca nu voiam si nu credeam, sunt punctul fix. Acel punctulet stabil cu jutorul caruia poti rasturna pamantul. Sau il poti arunca intre nori. Mi-a trebuit aproape doi ani ca sa imi dau seama. Dar cum modificarea s-a petrecut anul acesta merita mentionata.

Per total, cred ca anul acesta a fost unul bun. Un an linistit. Fara morti. Doar cu botezuri. Ceea ce e mult mai vesel. Anul viitor cred ca va fi anul nuntilor. Abia astept!

Published in: on Decembrie 12, 2008 at 18:08  Comments (13)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/12/pencil-sketch-for-this-year/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 comentariiLasă un comentariu

  1. cel mai important lucru este ca te simti multumita de sine si de tine:) e mare lucru sa te simti acasa,sa0ti redescoperi locul,pozitia .iti doresc numai bine lolitzic:)

  2. multam mult, calatoareo! te-a acoperit zapada, acolo in nord? ca aici la noi s-ar parea ca in noaptea asta sa iasa si tevere din albie. o minunatie!!!

  3. cand am plecat miercuri de acolo ningea,deja Malpensa si Lineate erau inchise ,eu am plecat de pe bergamo,am fost norocoasa,sper ca maine cand plec sa nu fie ninsoare ca am si bagaje multe.Stau in legnano si in mod normal de la milano fac 20- 25 de minute dar cu vremea asta de rahat am facut 2 ore.
    Ai grija stai de veghe si nu dormi 🙂

  4. Anul acesta mai ai o realizare:)M-ai ajutat pe mine mult tare de tot.Iti raman recunoscatoare pentru ajutorul pe care mi l-ai dat la licenta,pentru prezenta ta de spirit,pentru tot ce ai scris si ai gandit frumos, pentru toate sfaturile bune pe care mi le-ai dat pana acum:)Multumesc

  5. mariana, n-a mai plouat! deci e de bine. sa inteleg ca de sarbatori o sa fii acasa? fericito!
    roxana, aceea e reallizarea ta, nu a mea 🙂

  6. abia m-am trezit si nu am cuvintele la mine. nu sunt in stare sa-ti spun mare lucru, dar tot pot sa-ti zic: sa fii fericita, oriunde te-ai afla.

  7. pe ce situri deocheate te uitai? vrei sa facem un link exchange? :))

  8. Ma bucur ca macar pentru cineva anul asta a fost unul bun. Eu abia astept sa se termine. A fost ingrozitor pentru mine.

  9. nu matule, am venit deja acasa de miercururi seara si plec astazi inapoi ,n/o sa fiu acasa de sarbatori ,dar in schimb il iau pe baiatul meu cu mine pana pe 30 decembrie, puppppppppppppp

  10. Nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haidoasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  11. acadea dulce, sarut-mana de urari. sa dea Domnu’ sa fie!

    treispe, da, dar pe privat. ca blogul fiind public o sa se planga lumea ca n-am pus bulina de avertizare 🙂

    bun venit tomata cu scufita! place la mine tare avatarul tau 🙂
    eu relele n-am vrut sa mi le amintesc. aducerea aminte fixeaza in memorie. prefer sa nu pentru ca nu dispun de mult ram si daca se blocheaza pe negativ e cam de jale

    tot e bun ca o sa ai companie de sarbatori. drum bun si fara probleme, mariano!

    animaliciule, gradina zoologica prefer sa mi-o tin in cap, nu sa-i dau drumul pe blog 😛

  12. pai ia privatizeaza-ma tu oleaca 😉

    cui nu-i place avatarul tomatinei?! 😀

  13. vjyBVS Thanks for good post


Lasă un răspuns

