Poveste politica interzisa minorilor

„Niciodata nu mi-a plăcut politica. Îmi dă senzaţia aceea de “iar m-am culcat cu amanta fratelui soţiei mele!”. Şi nici nu cred că e ceva de plăcut la o turmă de mormoloci agresivi care încearcă de ani buni să fecundeze oul Tranziţiei. Ehe…….Tranziţia……..cea mai frumoasă fată de la noi din cartier. Am crescut cu ea pe aceeaşi stradă, am băut împreună din acelaşi pahar de suc de la dozator, am fost amândoi la film cu acelaşi bilet, am ronţăit până ne-am stricat dinţii din aceeaşi pungă cu dropsuri mentolate şi am împărţit frăţeşte merele trase în zahăr ars pe care le făcea mă-sa, o femeie uscăţivă, stearpă şi bolnavă de tuberculoză, născută prin ‘45 toamna. O porecleam Foamea din motive evidente.

Încă de când am cunoscut-o m-am simţit atras de rezonanţa numelui ei. Era un nume predestinat reuşitei, unui trai lung şi lipsit de griji. Ştiu tot de la ea că mai avusese o soră, Reforma, care a murit cocuţă. Mergeam des la mormântul ei, să mâncăm corcoduşe verzi ce creşteau prin copacii de pe lângă gardul cimitirului şi să-i punem garoafe proaspete, furate din piaţă. Scotea câte un oftat adânc, ca după ceva ce ai pierdut pentru totdeauna şi apoi mă lua de mână. “O să fim împreună veşnic!” îmi şoptea, şi eu, copil naiv, nu vroiam s-o cred.”

Asa incepe. Si continua aici. Merita s-o cititi. Ca si restul blogului, dealtfel.

Published in: on Decembrie 9, 2008 at 22:52  Comments (10)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/09/poveste-politica-interzisa-minorilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Multumim, Llollitta !!

    Jumatate de blog :))

  2. sa cresteti mari! si s-o tineti in acelasi stil!

  3. Multumim!

    Si cealalta jumatate! 🙂

  4. of,of,of doamne ce frumos le mai zici ca in povesti nu alta daca politica ar fi asa de freumoasa cred ca as digerao mai usor ,nesuferita ce esti ca nu ai mai vb cu mine

  5. baga si/o cratima ca nu mai stiu sa scriu deloc

  6. am intrat in ceata cu totul. ori memoria mea tinde spre zero, ori e nick-ul de vina, ca n-am pricepit deloc cu cine am fost nesuferita

  7. sono io, mariana405 :))m-ai uitat deja:))

  8. mno, daca ti-ai lasat numele prin strainataturi! pai ai ramas numai cu numerele?
    m-am gandit eu ca esti tu, da voiam sa vad ce zici 😛

  9. aaaaaaaaaa smecherila ce esti,pai m-am gandit ca nu da bine la imaginea ta sa vb cu mine si te-am protejat de tachinari:)) eu mi-s grijulie de felul meu cu cei pe care ii indragesc-vezi cum o intorc:))

  10. of, ametita mai esti, femeie! si bine o mai intorci! sper ca esti bine, ca aici la mine azi s-a inundat tot orasul. cred ca pe acolo pe la tine s-a inzapezit. pup fata


Lasă un răspuns

