Dare de seama

M-am apucat sa-mi aduc aici insemnarile de pe weblog-ul care functioneaza in suturi. Munca de furnica. De  rabdare imensa. Nu m-am gandit ca va trebui sa ma apuc sa le copii vreodata, ca scriam mai putin. M-am plictisit. Prea mult scris, prea neimportant. Si totusi in momentele acelea parca aveau insemnatate cuvintele insirate pe pagina. Noroc de comentarii. Alea chiar ca sunt interesante. Le-as fi adus numai pe ele. Dar fara text cica nu se intelege. Sau da. Oricum de multe ori pare ca nici macar nu au legatura. 

Ma intreba odata un amic pe care l-am invitat la citit din bloguri de ce lumea comenteaza asa de des pe dinafara. Si l-am intrebat ce-ar spune el de exemplu la un text care ii taie rasuflarea? Un semn tot e frumos sa dai. Ca ti-a placut. Ca te-a atins. Sa faci analiza literara? Mai bine o vorba de duh. Daca iti iese. Daca nu, spui pe langa. Altfel ar trebui sa continui intr-un fel textul. Si nu se poate.

Acum imi place aici pe wordpress. Azi mi-am pus si zapada. Si lumea la blocurile din jur si-a atarnat deja instalatii la balcon. Si afara miroase a iarna. Si mie mi-e dor de casa.

Published in: on Decembrie 8, 2008 at 22:29  Comments (9)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/08/dare-de-seama/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. roaga-te si tu de unii, altii… care stiu sa aduca insemnarile cu tot cu comentarii pe WP fara sa le muti manual, ca doar nu esti chinez batran.

    n-ai pile la cine stie sa faca asta? umma, tuvia, evergreen, poate-ti pun ele o vorba la Maestru. 🙂

    pai 90% se comenteaza pe langa si intr-un fel asta e bine.

    mno, ma duc.. e frig la tine cu zapada asta, aici e soare cu dinti, dar soare. 😀

  2. asa-s eu, fara pile la maestri 🙂
    mno, aproape am terminat, mai am vreo 2 luni din 8. ce-a fost mai greu a trecut.
    mi-e dor de zapada, ca de cativa ani buni n-am mai avut parte. daca tot nu pot in real, macar pe blog mi-am pus umpic de ninsoare.

  3. ce-mi place la tine aici. mereu e cald. şi zăpada asta … e aşa de frumoasă…

    mie-mi plac toate comentariile, pentru că primesc un semn. cîteodată mă încrunt pentru că am senzaţia că ce am încercat să transmit nu a ajuns, dar rareori… în rest ma bucur de prezenta omilor in casa mea

    şi casei cred că îi e dor de tine

    nu am pile la patric. l-am abordat cu tupeu 😛
    va pup pe amandoua… de nu va vedeti

  4. zapada ti-o poti pune si tu, ca-i de la wordpress 🙂
    bravo tie ca ai curaj. eu is asa mai timida de felul meu. dar cand am avut nevoie si chiar n-am stiut cum sa fac, m-am ruget si eu de coffe. datorita lui acu manui un pic de html 🙂

  5. eu as spune ca comment-urile ilustreaza reactiile cititorilor la ceea ce ai scris … fiind astfel mostre interesante ale diversitatii umane si interactiunii tale cu ea. altfel spus: you’re alive! 🙂

  6. pai da, cred ca sunt inca alive. desi e ciudat sa constat acest lucru datorita virtualului 🙂

  7. hm, eu cred ca virtualul a incetat de mult sa mai fie pur virtual … evoluand intr-o alta fateta a realitatii (si in fond si realitatea, daca o privim detasat, nu e decat o virtualizare a unor impulsuri electrice). 🙂

  8. ma simt deja mai bine!!! chiar daca azi mi se parea ciudat cand am iesit din casa ca sa iau paine. ciudata strada, oamenii… poate ar fi cazul sa scot nasul afara mai des

  9. Ia sa vedem daca de data asta primesti un semn de la mine:)Poate e de vina calculatorul meu si de asta nu ajung comentariile mele la tine.Oricum Slava Domnului ca exista messenger.Te citesc aproape in fiecare zi pentru ca ma intereseaza starea ta de spirit.Vreau sa iti fie bine:)Si imi plac fulgii de nea:)La noi zapada se lasa asteptata:)


Lasă un răspuns

