Joc in timp

carve_your_own_destiny_by_michaeloDetaliu dupa detaliu ma construiesc cu migala.

Sa nu-ti faci chip cioplit, mi-au zis, m-au invatat de mica.

Dar eu iubesc durerea pe care dalta o sapa-n mine. Suma zgarieturilor si-a scobiturilor.

Sa ramanem chipuri amorfe. Dar cica vii. Nesapate. Curate.

Sa ne pastram in blocuri neincepute. Si sa le dam lor dalta in mana. Sa ne sape ei dupa chipul si asemanarea noastra. Dupa asemanarea. Doar ca marea lor majoritate sunt spargatori de pietre. Brancusii sunt putini. Si-atunci…

Amanunt dupa amanunt. Ca indragostita pentru intalnirea aceea, prima, ultima, singura ma fac eu dupa chipul si asemanarea mea.

Published in: on Decembrie 3, 2008 at 11:48  Comments (11)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/03/joc-in-timp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. ooo, ce insemnare, lolit! :”>

    cum ai gasit si imaginea aia.. hm. sau intai ai gasit-o si apoi ai scris?

  2. nu, intai am scris dupa aceea am gasit-o. s-a potrivit perfect
    le gasesc pe deviantart de obicei imaginile. sunt foarte frumoase acolo

  3. frumos ai scris, lolitu.

    Iti esti Galatee, caci da, Brancusii sunt putini.

  4. si de-ar veni un Michelangelo sa-ti mangaie pometii impietriti… te-ai da?

  5. umma, imi sunt si pygmalion, si galatee, caci de spargatorii de pietre a inceput sa-mi fie tare frica

    M-as da si inca cum, greenule!

  6. pai atunci nu ramane decat sa-l asteptam pe el, cu dalta-n mana dreapta si foc in ochi…

  7. Frumoasa cu totul domnisoara Pogany a ta!

  8. Hmm, imi place foarte mult … dar n-as fi eu daca as ignora detaliile: intotdeauna noi „ne facem singuri” dupa chipul si asemanarea noastra, doar ca acel chip se schimba in timp si uneori e mai simplu/comod sa dam vina pe altii.

  9. a gasit tapul ispasitor in exterior e mereu comod si simplu. din nefericire nu toti suntem atat de puternici incat sa ne facem singuri. de multe ori ne lasam daltuiti de catre ceilalti. chiar impotriva vrerii noastre

  10. Extraordinara imagine ! De mult timp nb-am mai vazut o imagine atat de expresiva .
    Sa credem ca suntem doar rodul propriei creeati este o utopie Lollitta ! Si nu in ultimul rand, cred eu, un pic de egoism …

  11. mie-mi plac utopiile. ca toate celelalte povesti, dealtfel 🙂


Lasă un răspuns

