ultima dragoste

Este ea ultima mea descoperire. O cheama Keira Knightley si probabil ca o stiti. Eu am vazut-o prima oara in Atonement si a fost coup de foudre. 

Probabil imi place pentru rolurile pe care le interpreteaza. Nu i-am citit biografia si nici macar n-o voi face. Ma multumesc sa o admir. Dupa mine interpreteaza in mod excelent. Uitati-o aici in toata splendoarea: 

keira_knightley_011  keira-knightley-400a082107

zz3a5e24f9

Published in: on Decembrie 1, 2008 at 17:16  Comments (9)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/01/ultima-dragoste/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. ne place si noua, o stim, ai gusturi…

  2. da. she’s the new Audrey. 😀

  3. mai am de vazut cu ea king arthur si silk.

  4. daca tie iti place de ea, eu nu ma pot pune intre voi…dar afla de la mine ca e urata 😀 sau cel putin mie nu-mi place de ea 🙂

    astept cu nerabdare si alte iubiri d’ale tale ca sa vad si eu ce gusturi ai la femei 😛

  5. 🙂 gusturile mele la femei sunt foarte variate, pentru ca imi plac multe tipuri diferite intre ele. de exemplu o ador pe angelina jolie si cel mai tare imi place filmul ei Gia. alta nu-mi mai vine acu, repede. dar cand imi mai aduc aminte iti mai spun

  6. see domino.Love her hair there 🙂 plus, e un rol fortzos, fatza de romanticele flushturacie.Si the Duchess, desi pe mine m’a plictisit..

  7. the duchess a fost chiar interesant, cu nuanta si substraturi

  8. cred ca mie mi-a placut mai mult the edge of love. La the duchess m-am enervat prea tare datorita subiectului. cred ca inca n-am reusit sa nu ma las prinsa de mentalitatile prezentate

  9. mi-a placut the edge of love… ca era o altfel de poveste de dragoste… the duchess m-a enervat si pe mine, mai ales ca faceam legatura cu Lady Di si cu destinul asemanator…

    :*


Lasă un răspuns

