Potrivire

El se numeste waterman carène si-o sa fie partenerul meu de-o viata. Fericita combinatie a avut loc astazi, cand mi-am facut un cadou de ziua mea ca romanca. Vi-l arat si voua. E la fel de bun pe cat e de frumos.

 zz7b420292       zz70eb03d9   .

Published in: on Decembrie 1, 2008 at 21:38  Comments (7)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/12/01/potrivire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Frumos! Sa-l folosesti cu placere scriindu-ti memoriile ca-n vremurile de demult.
    Ihmm, imi vine in minte miros de hartie veche.

  2. mirosul de hartie m-a fascinat dintotdeauna. si cred ca n-o sa-mi treaca niciodata. cat despre memorii… poate ar fi bine sa las sa mai treaca niste ani pana ma apuc sa le scriu

  3. Frumos e ! Si daca zici tu ca-i bun, atunci sigur ca-i si bun ! Sa-l folosesti sanatoasa !

  4. multumesc 🙂

  5. Ce barbat, ce barbat! Iti urez casa de piatra alaturi de The Man. Water-man.

    Cica sa-l FOLOSESTI sanatoasa. Pai da! :))

  6. ai vazut ce potrivire? el de apa, eu varsator! cica fantezisti amandoi 🙂

  7. sa te bucuri de noul tau partener care e tare aratos 😛


Lasă un răspuns

