Zdranganeli

E atat de gresit sa nu-ti doresti mariri? Sa nu vrei cariera de faima internationala? Sa nu umbli dupa averi? Sa-ti ajungi asa cum esti si sa te bucuri ca ai timpul tau? Sa nu alergi gafaind dintr-o parte in alta convingandu-te ca asta te face multumit?

Poate ca sunt eu gresita. Poate ca mi s-a defectat glanda aceea care te face sa dai din coate non stop. Care nu te lasa sa gusti in liniste o carte sau un film. Cand cei din jurul tau fac aceste lucruri si au aceste glande hiperdezvoltate incepi sa te gandesti ca ai un fel de boala care ar trebui vindecata. 

Ar trebui sa fac un fel de cursuri accelerate pentru a dori o pozitie sociala. Cursuri de ascultare a vointei lumii. 

Si cauti sa vezi daca mai sunt din acestia asa ca tine. Gasesti un fel de curente anti-consumism si iti dai seama ca de fapt pe tine nu te deranjeaza sa consumi din bunatatile acestei civilizatii. Doar ca o pereche de blugi CK nu te fac mai fericita si nici macar nu sunt mai comozi. Dar macbook-ul imi place si nu cred ca as putea renunta la el. 

Care o fi problema mea? Mi se vorbeste de libertate. Ori eu nu pot intelege cum atunci cand nu ai timp nici macar sa respiri te poti considera liber. Si cum poti vorbi de fericire cand probabil, chiar daca ar veni, nici macar n-ai avea timpul de a-i arunca macar o ocheada.

Sper ca nu-s multi asa ca mine. Ca altfel am sta inca in epoca de piatra, cred ca si fara picturi rupestre. Las’ sa fiu eu exceptia care confirma regula mersului inainte a civilizatiei.

Published in: on Noiembrie 26, 2008 at 19:30  Comments (9)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/26/zdranganeli/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. nush.. io sigur is de partea ta :)) de ex azi am lucrat toata ziua si simt ca n-am facut nimic, urasc robotizarea.

    da’ asa cred ca merge pe lumea asta, ori faci pana nu mai poti ori nu prea faci. si daca nu prea faci tre sa ai ceva in spate, ca altfel..

    mno tu oricum nu ne zici secretul :))) ca te-a mai intrebat cineva.

    nu e nimic gresit in ce zici tu, da’ asta e numa parerea mea pt care sunt trasa zilnic de coada.

    >:D< pa lolit

  2. atunci e bine ca eu n-am coada si nici cozi, ca altfel m-ar lua lumea mai des de cap. 🙂
    Stii care de fapt e perplexitatea mea cea mai mare? Ca partea sistemului a luat-o o prietena ce m-as fi asteptat sa inteleaga bucuria de a sta trei zile non-stop cu o carte in mana, care nu te lasa nici sa dormi de emotie ca vrei s-o termini. dar poate ca in definitiv suntem mult si prazile educatiei primite si-a mentalitatii din jur. Nu-s’ ce sa zic. Poate e doar un fel de autosugestie a mea. Stii, ca vulpea cu strugurii acri. Doar ca inainte de a vedea daca poate ajunge sau nu la ei.

  3. mai bine sa stai pe bara. n-am auzit de numele niciunuia dintre astia care „duc lumea inainte”. ei sunt doar proletarii celor care stau pe bara.

  4. daca zice domnul doctor ca nu-s bolnava de lipsa glandei aleia, ma simt mai bine 🙂
    problema cu prietena asta a mea e ca ea imi spune: nu stii ce pierzi!!! iar eu ma gandesc cu regret: si totusi tu stii la ce renunti!

  5. e si ca ei, e si ca noi astia de stam pe bara.

    ca ei e bine pt ca asa mai faci un ban sa-ti iei acolo un macbook, un mp3 player la care sa asculti muzica cand te plimbi, un dvd la care sa vezi filme, o camera foto, echipament de munte ca sa poti strabate muntii la care visezi si tot felu’ de chestii d’astea.
    iar ca noi e bine pt ca odata ce avem toate astea ne putem bucura linistiti de ele, avem timp sa vedem filme, sa ne plimbam, sa mergem pe munti si toate cele.

  6. esti numai bine asa cum esti. unii sunt nascuti cu o glanda maaaare si dezvoltata, altii cu una mititica. depinde. unii schimba rolurile, altii nu.

    pana la urma privitul in oglinda inseamna liniste…

  7. multam de intelegere 🙂 parca nu ma mai simt asa de oropsita

  8. sa te bucuri ca ai timpul tau, cum atit de bine spui, cred ca este cel mai important lucru, asa, in simplitatea lui care e bucurie…”filosofia” mea a devenit de la o vreme chiar aceasta – cit mai mult timp personal, si nu regret asta…

  9. Nu dispera Lollitta. Sînt destui ca tine, dar din păîcate, nu covîrşitor de mulţi ca să fie o majoritate.
    Numai bine.


Lasă un răspuns

