Leapsa

Leapsa de la Rus: ce vreau eu pentru viata viitoare

In primul rand as vrea sa ma nasc intr-un loc in care sa nu coboare temperatura sub 20 de grade, ca sa nu mai am mereu mainile si mai ales picioarele reci. In desert mi-ar placea, dar din bruma de geografie pe care am invatat-o parca imi aduc aminte ca acolo noaptea crapa pietrele de frig (cica de aia s-a format desertul, ca le e frig la pietre), asa ca tre’ sa ma gandesc la un alt loc mai potrivit.

In rest, cred c-as vrea ca lucrurile sa nu fie schimbate fata de data asta. Cu cateva mici corecturi: sa nu mai pierd din vedere cele cateva persoane interesante pe care le-am gonit de langa mine intr-o perioada de tinerete fitzoasa, cand ii consideram plictisitori pentru ca nu mergeau la discoteca (da, am avut si-o perioada din asta, scurta dar intensa). As vrea sa nu ma mai plictisesc atunci cand astept sa-mi creasca parul ca sa pot ajunge si eu la o pleata din aceea pana la solduri, sa ma infasor in podoaba capilara. 

As vrea sa am o solutie, atunci, pentru departarea de ai mei (sa pot sa ma teleportez, de exemplu, n-ar fi o idee prea rea). 

Nu-mi vin decat chestiuni absolut lipsite de importanta. In principiu eu sunt ok acum, n-as vrea sa schimb aproape nimic. Si mai ma gandesc la ceva: daca eu sunt cea de acum (multumita si fericita cu mine), aceasta se datoreaza tuturor lucrurilor care mi s-au intamplat. Daca ar fi mers altfel lumea mea, probabil eu as fi fost alta. Poate doar acum mi-e frica de schimbari. Pe undeva citisem ca oamenii prefera un rau cunoscut fata de un bine probabil, dar de care nu sunt siguri. Cand am citit chestiunea asta (cred ca era in Gattopardo, dar nu bag mana in foc) m-am razvratit. Adica ce oameni nasoli! Stau acolo in micimea lor si nu vor sa iasa. Dar pana la urma am mai crescut si eu si cam tot acolo cred ca am ajuns. Deocamdata. Poate o sa-mi treaca.

Published in: on Noiembrie 19, 2008 at 12:42  Comments (8)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/19/leapsa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. eu nu mai vreau o viata viitoare. candva jonglam si eu cu ideea, da’ pe parcurs am ajuns la concluzia ca-mi ajunge asta. vorba femeii jamaicane din film: „You com’ for me that’s good news.” 🙂

  2. eu inca nu stiu daca asta o sa-mi fie de ajuns. n-am idee cand se termina. nu c-as avea tare multe proiecte de viitor care risca sa ramana nerezolvate, dar vreo doua chestiute parca tot as vrea sa le mai fac.
    nici macar pe post de piatra sau copac nu mai vrei? 🙂

  3. piatra, copac? ca sa ajung in betonul nu-siu-carui wc public sau mobila ikea? thanks, but no thanks! 🙂

    hmm … stii, intr-un fel sau altul fiecare dintre noi ajunge la un moment dat sa-si puna intrebari mai spinoase si incomode. deobicei raspunsurile la ele ne sunt inaccesibile … le aflam abia atunci cand suntem pregatiti sa le aflam … si apoi murim. da’ daca le stii inainte, spui ca mine … chiar si fara sa fii emo! 😉

  4. :)) ras amar in coltul gurii.
    s-ar putea sa ai dreptate. nu pot sa ti-o dau deplina pentru ca se vede ca eu inca n-am ajuns sa aflu raspunsurile acelea. da ma bucura ideea ca totusi o sa le aflu inainte de-a muri

  5. Complicata treaba. La faza cu frigul, sunt perfect de acord cu tine, si eu tremur de frig mai tot timpul, dar nici in desert nu mi-ar placea, mi-ar fi dor de zapada! 🙂
    E tare greu sa le impaci pe toate! Vrem multe, dar pana la urma nimic nu ne multumeste!

  6. Nebunoooooooooooooo! }{

  7. circulatia daca ai avea-o mai buna apoi poa sa coboare temperatura si sub 20. ca si io inghet in toiu verii :))

    am sosete dinalea cu degete, ca manusile, mi a trimis muma

    😀

    pup lolitul multumit de viata asta

  8. mie mi-a impletit bunica din alea de lana groasa, da’ tot nu ajuta la nimic 😦


Lasă un răspuns

