Descoperire

Am gasit explicatia egoismului masculin in The Mirror, al lui Tarkovsky

„-You seem to be convinced that the very fact of your existence close by will make everybody happy.  You only know how to demand. 

-That’s because I was brought up by women.”

V-am pus si-o bucatica din final, ca-i prea frumos!

Published in: on Noiembrie 19, 2008 at 16:34  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/19/descoperire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Sa stii ca mie imi lipseste foarte tare prezenta ta pe Weblog !
    Nu cumva sa crezi ca de commenturi la postarile mele e vorba ! NU!
    Aici ,parca mi-e total peste mana sa „dau de tine”…parca si blogul asta-i mai rece …parca nu mai e cum a fost …


Lasă un răspuns

