Visele mele

el_vals_a_duo_viento_by_milahaackSomnul meu – ca o excursie in podul de vechituri al bunicii. Lucruri puse-n gura podului ce mi se prabusesc in cap abia intrata. Munti de flecustete inutile, acumulate acolo – ca poate-o sa trebuiasca.

Fricile mele toate, inchise bine-n vreun dulap pe care umezeala si cariile l-au deschis deja prin spate. Momente bune si rele, fiecare cu cositoreala lui, ingramadite laolalta precum medaliile vechi ale bunicului.

Am marea mereu, ca o oaza de lumina in care-mi pot gusta mierea singuratatii. Am o colectie de masti aruncate rand pe rand de toti cei care au trecut prin viata mea. Le-au naclait paienjenisuri. Nu-i mai recunosc la ochi. Si totusi stiu, ca si cu papusile vechi, cum ii chema pe fiecare.

Acolo-s cea  mai fericita. Imbracand o rochie ferfenitata si dansand cu vreo armura goala. O umplu cu visari, ii pun o masca, pe alese, si-am cel mai falnic cavaler.

Zilele mele-s odihna intre doua nopti valsuitoare.

Published in: on Noiembrie 18, 2008 at 16:25  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/18/visele-mele/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

