Cursuri pentru barbati

O prietena tare buna mi-a trimis acest anunt. Poate intereseaza pe cineva.

Cursuri organizate de Ministerul Sanatatii in colaborare cu Ministerul Educatiei si Invatamantului 

Curs special pentru barbati
Obiectivul pedagogic al cursului de formare este de a le permite barbatilor sa-si dezvolte acea parte a creierului a carei existenta o ignorau. 

Program: 4 module dintre care unul obligatoriu: 

Modulul 1: (curs obligatoriu) 

1. Sa invat sa traiesc fara mama mea (2000 ore) 

2. Sotia mea nu este mama mea (350 ore) 

3. Sa inteleg ca fotbalul nu este altceva decat un sport (500 ore)

 

Modulul 2: Viata in doi 

1. Sa am copii fara sa devin gelos (pe ei) (50 ore) 

2. Sa nu mai zic prostii atunci cand nevasta isi primeste prietenele (500 ore) 

3. Sa depasesc sindromul controlului telecomenzii (550 ore) 

4. Sa inteleg ca pantalonii nu se duc nici o data singuri pana la dulap (800 ore) 

5. Cum sa ajung pana la cosul cu rufe murdare fara sa ma ratacesc (500 ore) 

6. Cum sa supravietuiesc unei raceli fara sa agonizez (1000 ore)

 

Modulul 3: Timpul liber 

1. Sa calc in doua etape o camasa in mai putin de doua ore (exercitiu practic)

 

Modulul 4 : Curs de bucatarie 

1. nivelul 1 (incepatori) : Electrocasnicele : ON deschis ; OFF inchis 

2. nivelul 2 (avansati): prima mea supa instant fara sa ard cratita 

Exercitiu practic: fierbe apa inainte de a adauga pastele 

 

CURS INTENSIV 

Din ratiuni de dificultate si de intindere a temelor, cursurile vor avea maxim 8 inscrisi. 

Tema 1: Calcatul, acest proces misterios: de la masina de spalat pana la dulap 

Tema 2: Riscurile umplerii tavii pentru gheata (demonstratie sustituta de diapozitive) 

Tema 3: Tu si electricitatea. Avantajele economice de a angaja personal calificat pentru reparatii (chiar si cele elementare) 

Tema 4: Ultima descoperire stiintifica. A gati si a duce gunoiul nu provoaca impotenta si nici tetraplagie. (Practica laborator). 

Tema 5: De ce nu este un delict sa-i oferi flori, chiar daca te-ai casatorit cu ea 

Tema 6: Sulul de hartie igienica. Hartia igienica nu creste langa veceu. Expozitii cu tema „generatia spontana” 

Tema 7: Cum sa coboram capacul de la wc pas cu pas (Teleconferinta cu Universitatea Harvard) 

Tema 8: Barbatii la volan. Daca se ratacesc, pot cere informatii fara riscul de a parea impotenti? (Marturisiri) 

Tema 9: Masina de spalat, acest mare mister din casa. 

Tema 10: Diferente fundamentale: cosul pentru rufe murdare si podeaua (exercitii in laboratoarele cu terapie muzicala) 

Tema 11: Barbatul in scaunul pasagerului. Este posibil sa nu vorbeasca sau sa se agite compulsiv in timp ce ea parcheaza? 

Tema 12: Ceasca de la micul dejun nu leviteaza singura pana la chiuveta 

Suntem deschisi la alte propuneri!

Published in: on Noiembrie 17, 2008 at 13:30  Comments (19)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/17/cursuri-pentru-barbati/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 comentariiLasă un comentariu

  1. :)))))))))))))))))))))))))))0
    numai eu am vreo 5 de inscris la aceste seminarii… da sa zici cand incep ca sa nu rateze vreo ora…

    5. Cum sa ajung pana la cosul cu rufe murdare fara sa ma ratacesc (500 ore)

    :))))))))))))))))))))))))))))
    Harvard, teleconferinta… hai ca mai este o sansa!!!

  2. eu am deocamdata un singur inscris. cand facem de-o grupa cautam unde se desfasoara 🙂

  3. Crezi ca le ajung orele acestea ca sa invete? Unora nu le ajunge o viata intreaga! :))

  4. eu as veni, ca mi-e dor de un stand up comedy de calitate 🙂

    PS: is vechi rau textele 😛

  5. or fi, dar la mine abia acum au ajuns 🙂
    mie mi s-au parut de actualitate

  6. super amuzant si totalmente nedrept

  7. exact, dlskla!

    e funny, dar in mare parte neadevarat. in mod sigur a fost scris de vreo feminista sau de una care n-a mai avut de mult timp parte de un barbat. >:)

  8. iote ce au sarit masculii in sus… feministe :))
    mai baieti, voi meritati filmati cand va plimbati prin casa si va curg toate alea dupa voia sau cand… ma rog, sunteti neste perfecti ca de aia va iubim!!!

  9. treispe, eu cred ca a fost scris de una care convietuieste cel putin c-o parte barbateasca. in cazul in care n-ai mai avut parte de mult de obicei iti aduci aminte doar cele faine. stii cum e, timpul le indulceste pe toate celea. si ti se face dor si drag si uiti relele si uratele 🙂

  10. lol, cica dupa ce n-ai mai avut parte iti aduci aminte doar de alea faine.

    genial, lolit :)))

  11. nu, serios acum, stiu eu ca dupa mishtoul acesta asa amuzant e si multa intelegere si tandrete la adresa celor veniti de pe Martea, si e placut sa stii asta; e fain sa te tachinezi cu fetele;ca s destepte…

  12. pai da, dlskla, ca daca barbatii ar sti sa faca de toate celea si-ar fi perfecti, femeile s-ar simti tare neinsemnate si nefolositoare 🙂

  13. da! da! da! sa se inscrie cu totii. cat adevar. cate cuvinte pline de esenta. sunt fericita sa citesc asta :*:* :))))

  14. oh, mi se potrivesc si mie vreo 16-17 puncte. naspa.

  15. asta inseamna c-ai ajuns la perfectiunea masculina 😛

  16. a, nu, nu pot sa indraznesc sa aspir la asa ceva. ma miram eu de ce ma inteleg bine cu baietii…

  17. Bag de seamă că după un aşa curs, cu toate modulele lui, ai ca bărbat cea mai mare şansă să ajungi femeie. Deci merge doar cu cursuri, fără operaţie de schimbare de sex. Instructiv, dar nu pasionează. M-am obişnuit să fiu bărbat aşa că nu o să mă schimb acum la bătrîneţe.
    Nuami bine.

  18. puck 🙂
    fiord, mi-a placut ideea. dar nu cred ca este chiar asa de simplu. obisnuinta de-a fi barbat e greu de schimbat. cred ca de fapt nici o femeie nu-si doreste cu adevarat sa-si schimbe partenerul intr-o femeie 🙂

  19. Corect-corect! Ai grăit cu o nemărginită şi adîncă înţelepciune !
    Numai bine.


Lasă un răspuns

