Cugetare lenesa

Dupa ani intregi de cugetari pe acesta tema, pana la urma am ajuns sa descopar, ca in atatea alte cazuri, apa calda. Pai da na, degeaba scrie peste tot sa ai grija pe unde mergi, ca pana nu dau cu capul de pragul de sus, eu pe ala de jos nu-l vad. Si mai cred ca nu-s singura.

Asadar, am descoperit in sfarsit metoda sigura de a cuceri un barbat: a fi…. femeie! Ha,ha, asa-i ca asteptati vreo reteta magica? Ceva de genul: cum sa-l faci al tau in zece pasi usor de urmat. Si totusi nu e o prostie. Are efect garantat. Pai ganditi-va si voi, ca femei, ce vreti? Vreti ca un barbat sa va faca sa va simtiti destepte? Nu, ca asta ar insemna ca el e mai prost decat voi. Vreti sa va simtiti puternice? Nu cred, pentru ca prin comparatie ar insemna ca el este slab. 

Asadar, ia hai sa fim femei! Nu fiinte perfecte (astea de obicei inspira teama de a nu fi la inaltime), nu prieteni buni (pe ala il injuri la betie, nu-i aduci flori), nu amici de neinlocuit (pe aia ii suni doar cand esti la ananghie, nu cand vor ei). 

Meditam eu asa ca oricat de bine as sta, oricati bani as avea, statut social si alte goange de genul asta, parca tot nu-s implinita daca nu ma simt femeie. Oare de ce asa de putini barbati au reusit sa ma faca sa ma simt femeie? Cineva (nu zic cine, ca se simte oricum) spunea cum ca as fi prea mofturoasa. Ca saracii barbati vezi doamne nu reusesc sa se ridice la niste standarde si atunci se multumesc sa joace rolul de copil. Adica e totul, asa, un fel de joc. Daca eu o sa interpretez partea de mama, clar ca el trebuie sa se bage in aia de copil, ca altfel nu se potriveste treaba. Logic, pentru ca el sa interpreteze partea de barbat, eu tre sa fiu femeie. 

Ia sa nu-mi sara feministele in cap, ca eu nu ma refer aici la a te smiorcai si pisici 24 din 24. Doar despre raportul cu El-ul ala fundamental meditam. Asta nu inseamna ca tre’ sa stai la cratita, dar daca il pui mereu pe el la gatit si spalat vasele si curatenie si tot restul, clar ca oleaca rolurile se inverseaza si parca te simti tu mai barbat. Si mie nu prea imi place asa. 

Bineinteles c-am avut perioada nu-mi mai trebuie, nu mai am nevoie, imi cumpar vibrator ca nu ma cert cu ala, consuma mai putin si produce mai mult. Si cand am de mutat dulapurile gasesc eu vreun mascul fortos prin preajma. Da’ capul seara pe pieptul cui il pui? Si cand ti-e a te smiorcai oleaca sau a asculta o vorba buna, de unde? Am auzit ca acu au facut astia si vibratoare care emit sunete dragastoase, dar parca nu-i tot aia. Chiar daca e o voce din aceea care iti trezeste fluturasii din stomac. 

Cred ca de aceea femeile destepte le invidiaza pe alea mai simplute. Ca acelea o fac din instinct, fara sa se chinuie, natural. Si mi-e ciuda, asa, ca eu ma stradui si tot nu-mi iese. 

Ia luati un pic exemplu 🙂

Published in: on Noiembrie 15, 2008 at 13:42  Comments (12)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/15/cugetare-lenesa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. 🙂

  2. 😀

  3. treispe, cred ca acum lolita se gandeste caruia dintre noi doi sa-i ofere premiul „cel mai inteligent comentariu din noiembrie”

    🙂

  4. lui treispe, c-a zambit mai mult 😛

  5. hahahahah!!! vibrator cu sunete. geez. dar nu se aud in ureche si ai dreptate, nu-s bune…
    cat despre treaba cu barbatii… eu zic un fel de egalitate… gatim impreuna sau gatesc eu si speli tu vasele… eu gossip girl el steaua 🙂 si ne intelegem pana la urma :*
    esti cea mai femei! fara sa te straduiesti

  6. I won I won yeee!!!

    io niciodata n-o sa inteleg de ce femeile au probleme in a-si gasi barbati.
    bine…accept faptul ca si ele sunt oameni, ca au frici, timiditati, complexe si alte cele, dar totusi, sunt femei! iar barbatii sunt topiti dupa femei. e de-ajuns un semn (mai convingator) din partea femeii ca barbatul i se si apropie. asa ca, de unde toate aceste probleme despre cucerirea barbatilor?
    mai grea mi se pare pregatirea pt cucerirea barbatilor, decat cucerirea in sine. o femeie bine pregatita pt cucerire (frumoasa, culta, amuzanta etc.) va avea succes instant.

  7. multam, green! si eu is pentru egalitate, dar e asa de greu de ajuns la astfel de echilibru, ca ramane un fel de utopie.
    treispe, e greu tare! poate ti se pare tie ca-i usor, pentru ca esti de partea cealalta a baricadei. as putea, schimband subiectul, sa afirm aceleasi lucruri despre barbati. si atunci ai sa-mi zici tu ca nu am dreptate 🙂

  8. mai pe scurt ar fi „be yourself” si e valabil atat pentru barbati cat si pentru femei. astfel intotdeauna vei gasi persoana cu care te potrivesti.

    m-a amuzat partea cu „femeile mai simplute” pentru ca ele, „simplute” fiind, nu incearca sa fie altceva decat sunt … si astfel reusesc intotdeauna sa mentina echilibrul necesar intre „a fi un ideal” (femeia iubita) si „a fi un simplu om” (femeia cu care faci sex, discuti/rezolvi probleme, cresti copii, etc.).

  9. ai foarte mare dreptate, caci si eu ma confrunt cu aceeasi problema.
    dar vezi tu, fiind atat de lesinati dupa femei, barbatii cad mai repede in plasa lor. eu unu’ asa vad lucrurile.

    ma amuza sa citesc cum o fata se teme de barbati 😛

  10. intj, ezact aceea era ideea. cum stiu ele asa de bine sa pastreze echilibrul acela asa de delicat? asta ma innebuneste pe mine. probabil e ca si cu orice alta activitate: cand o faci instinctiv sau in mod automat, mergi inainte fara probleme. cum incepi sa gandesti asupra actului, iti faci tot felul de probleme si incepi sa dai gres

    treispe, cine ti-a zis tie ca femeile nu-s lesinate dupa barbati?! sunt toate, doar ca putine o recunosc 😛

  11. cum stiu ele? pai, daca e sa teoretizam, am putea spune ceva gen: „urmarind vari indicii ca de exemplu limbajul corpului” (vezi http://www.geniu.org/nlp/limbajul-corpului.htm) … da’ eu as spune altceva: ele si-au antrenat/dezvoltat latura emotionala (si mai putin cea rationala/analitica) si astfel reusesc mult mai des (si mai usor) sa intuiasca/simta orice dezechilibru de moment intr-o relatie … reactionand ulterior in vederea restabilirii echilibrului. toate astea fara a pierde timp cu analize complicate, evaluari de scenarii, etc.

    cam ca si cand iti doresti sa fii sarutata: una e sa ceri acel sarut (chiar si nonverbal, numai c-o privire) si alta e sa vina „asa din senin, exact la momentul potrivit”. 🙂

  12. aaaa, da. eu sunt la femme – za femme!!! asta ca sa zic si eu ceva }{


Lasă un răspuns

