amore si ciocolata

1945572_37e58ef444_mharry-roselmack-08-01-07

Pentru ca unde ciocolata nu e, nimic nu e, si pentru ca mie imi place ciocolata in toate felurile si peste tot, ceva frumos peste care am dat azi. Domnul este unul dintre putinii prezentatori de culoare de la televiziunea franceza si se numeste Harry Roselmack.

Published in: on Noiembrie 14, 2008 at 11:49  Comments (11)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/14/amore-si-ciocolata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. no lasa-am femeie ca tre sa ma concentrez la lucru… apari tu cu dinastea, ppffaaau, cata bunaciunea de om :)))

    la asta posa ma uit si cand prezinta stiri despre CRIZA.

  2. despre orice ar prezenta stirile, chiar ca merita sa-l privesti. arata chiar mai bine la televizor decat in poze 🙂

  3. as vrea sa spun acum ca arata chiar mai bine in realitate decat la televizor…. dar cruda soarta a facut asa fel incat sa nu ne intalnim

    😐

  4. manca-l-ar mama de ciocolata cu piper!!!!

  5. :)))))))
    Did, tu iar ai pus gand rau la fo gospodina care il are in ingrijire??? Sa ii scrii in franceza de papucii de casa roz, ca poate nu stie romana 🙂

  6. eu mereu cu gospodinele, ce sa fac, asta mi-e soarta!

    eram sigura ca repede si tu ai venit sa te infrupti din bunaciune, uite ca am venit sa verific si aveam dreptate!

    cum stii noi sa fim impreuna la greu :)))

    >:D< rusoi, te pup. pe amandoo, adica.

  7. cum stim*

    lolit, ce mi-ar trebui mie acum niste cursuri de engleza, azi mi-a inchis un client in nas tel, era cam galagie dar nu cred ca ar fi inteles nici daca era liniste :))) sa inveti eng

  8. did, sunt o multime de site-uri online de une se poate invata engleza gratis. incepand cu cel de la bbc si terminand cu cele de nivel elementar, pentru copii. trebuie doar sa dai un search pe google. exista acum si dictionaare, tot online, care au si pronuntia. doar un pic de rabdare si gasesti tot ce vrei. daca te intereseaza, pot sa-ti fac o lista, ca eu mi-am selectat vreo 10 pentru diverse lamuriri in afara cursului 🙂

  9. lolit, stiu ca sunt o multime, dar am tot o multime de alte chestii de cautat. uf.

    daca ai timp, poti sa mi pui linkurile tale pe mail doar un copy paste si apoi ma uit eu care mi place care mi trebuie, te rog mult.

    daca n ai timp e ok ca o sa caut pana la urma.

    >:D<

  10. sters adresa ca sa nu primesti spamuri 😛
    am trimis. sper sa fi ajuns :*

  11. Asta DA ciocolata ! Tare-i pe gustul meu 🙂


Lasă un răspuns

