Iar e duminica

 

Probleme mici de om batran: un program care sa-mi ruleze windows-ul pe mac, sa pot face exercitiile interactive de pe cd-rom-urile pe care mi le-au dat la cursul de engleza, ce filme mai vad maine, ce mai fac de mancare, sa incep sa iau cadourile pentru craciun ca sa am timp sa le cumpar la toti si sa le trimit acasa. 

Am ajuns la concluzi ca a-ti petrece viata in fata calculatorului are multe aspecte practice si economice: nu trebuie sa-mi cumpar multe haine, ca si asa n-am apucat sa le port pe toate pe care le am; chiar daca imi fac cu ochiul din vitrina seturile de cercei din perle nu le cumpar, ca si asa n-am unde sa le port. Nu-mi mai iau nici make-up, c-am o geanta plina (ar trebui sa fac un pic de curat pe acolo, cred ca jumatate sunt expirate). Cele 5 perechi de papuci de iarna o sa le pun la loc in camara aproape nefolosite si anul acesta. 

Sunt oameni care au probleme adevarate, dureri si crize, lipse de bani si dorinte puternice. Eu am un fotoliu si-un macbook. A, mai am si telefonul cu tarif redus ca sa pot suna la ai mei. Si n-am treaba cu criza mondiala, ca oricum la cat mananc n-o sa ajung sa cheltui niciodata tot cat am pe luna. Si nu poluez, ca nu merg cu masina. Si nici nu se taie copaci prea multi din cauza mea, ca m-am convertit la e-book-uri (chiar daca n-a fost usor) iar ziare nu citesc din principiu. La televizor aici dau aceleasi seriale iar si iar, de cand eram tanara, ca au contract sa nu difuzeze filme mai noi de 10 ani. 

Si ma gandeam daca ar fi posibil ca eu sa mai intru vreodata inapoi in randul lumii. Sa am si eu visuri si copii si sa nu-mi ajunga banii de tigari si sa-mi doresc mult o bluza sau o palarie mov asa cum mi-am luat odata. Si sa ma trezesc dimineata sa ma duc la servici si sa ma cert cu colegii de munca si sa ma duc la petreceri si la nunti. Cred ca nuntile imi plac cel mai tare, acolo te poti distra cel mai bine, ca nu te baga nimeni in seama daca nu ai rol principal. 

Odata ma trezeam la 8 dimineata si mi se parea ca n-o sa-mi ajunga ziua pentru tot ce aveam de facut. Acum dorm pana la 12 si parca tot imi mai raman prea multe ore pana trebuie sa ma culc inapoi. Nu-i bine sa cresti mare. Si cat mi-o doream…

Published in: on Noiembrie 9, 2008 at 21:39  Comments (10)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/09/iar-e-duminica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Imprumuta-mi si mie din timpul tau, dau orice pentru o ora in plus la alea 24 :).

  2. fericito! 🙂 eu ca tine-am fost, tu ca mine sa n-ajungi!

  3. mda..stiu cum e..desi eu am si copii…tot oftez ca tine cateodata…ca altadata reusesc sa vad si ce e fain sa traiesti asa…;))

  4. 😦
    Lolli, scutura-te!
    missing you

  5. alina, e fain si asa, ca e mai simplu. dar cateodata ma apuca nostalgiile 🙂
    rus, ma scutur eu, dar tot degeaba, stii si tu 😉

  6. mie mi se pare ca esti bine, dar probabil ca nu vad si fatza cealalta a situatiei.

    era sa zic ca vreau sa ajung ca tine, dar mai bine sa nu mi doresc iar chestii care apoi sa mi se intample.

  7. pai is bine, nu e rau. doar ca-i cam rece. si amintirile sunt mai calde chiar decat momentele in care am fost indragostita de viata.
    las’ sa n-ajungi ca mine, ca e doar liniste, nu si bine

  8. e bine sa cresti. cat de mare, alegi tu. si-ti trebe sete de viata! hai, scoate palaria mov si fugi si ia cerceii aia cu perle. mie-mi place sa dorm pana la 12 🙂 la orice varsta :*

  9. Ce fain stii tu sa-ti treci gandurile-n vorbe !
    E o placere sa-ti citesc textele .
    Da sa stii mai ca ai mare dreptate cu PC-urile astea:).
    Uite s-a facut aprope 1 noaptea si abia acum mi-am dat seama ca azi n-am mancat nik :). Pe bune !
    Si parca mi s-a facut brusc foame parca si sa inchid net-ul asta imi vine. Dar „nu poci pentru ca sa”:)).Sigur pana urc in masina ca sa plec la drum tot aici o sa stau. Ba o sa ma si desprind cu greu !
    Ceva nu-mi place ce citesc aici !!! „Pe vremea cand am fost indragostita de viata” … Da’ acum ce crezi tu, mai femeie ca razbate din toate textele tale ?!!!

  10. evergreen, palaria mov era a tineretii, si-a ramas acasa. acu’ am doar o basca albastra, da-i buna si aia, decat deloc 🙂
    cred ca in loc de cerceii aia o sa-mi fac un giga de ram cadou de craciun 🙂

    dias, pe mine m-a prins asa de tare in ultimele zile, ca nici pe blog n-am mai intrat. da acu am rezolvat problema si revin la ocupatia mea preferata (adica la a improviza pe aici)


Lasă un răspuns

