De prin bloguri adunate

„Se făcea că măsuram Internetul cu un şubler rusesc. La doi paşi de mine, Dumnezeu juca biliard cu bloggerii. Din când în când Dumnezeu se uita la mine, le şoptea ceva bloggerilor şi se tăvăleau pe jos de râs. Jucau biliard şi râdeau de mine. Am simţit că mi se urcă sângele în cap şi l-am ameninţat pe Dumnezeu cu şublerul. Dumnezeu s-a supărat şi a aruncat cu o bilă înspre mine, după care şi-a văzut de joc. Higgs, care tocmai se infiltrase neinvitat în visul meu şi se plimba prin el ca pe moşia lu’ tac’su, a încasat-o în plină figură şi a dispărut. Cu tot cu bilă. Cred că avea ceva mai important de făcut decât să-mi strice mie visul. Eu, care tocmai terminasem de măsurat Internetul, am rupt o bucăţică din el, că oricum e mare şi n-o să observe nimeni, şi am aruncat cu ea în Dumnezeu. Cred că L-am enervat foarte tare. Şi-a suflecat mânecile, a înşfăcat tacul cu amândouă mâinile şi s-a repezit spre mine să-mi crape capul. În vis sunt un tip atletic, aşa că nu mi-a fost greu să mă feresc de tac şi să-i pun o piedică lui Dumnezeu. După care am rupt-o la fugă. Dumnezeu s-a ridicat, s-a scuturat de praf şi a început să mă urmărească. Şublerul se făcea din ce în ce mai greu, Dumnezeu era din ce în ce mai sprinten. M-a fugărit preţ de jumătate de vis. Nu cred că m-ar fi prins dacă nu m-aş fi împiedicat de un bidon gol uitat în mijlocul drumului.”

Acesta e un fragment dintr-o „mugetare” care mi-a placut tare. Restul il gasiti aici, si va garantez ca merita timpul acordat.

Published in: on Noiembrie 7, 2008 at 09:44  Comments (8)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/07/de-prin-bloguri-adunate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. M-ai facut sa zambesc, larg, larg de tot la expresia „mugetare” !!! N-o stiam, dar o retin !
    O zi cat mai faina !

  2. Help !!:)
    Cum reusesc sa pun aici un HLML? Adica unde-i corespondentul lui „modifica zona laterala” din Weblog ?
    Vreau sa fac si eu blogutzul meu mai frumusel…

  3. haha, ce fain suna. o sa ma uit, merci lolit de recomandare.

    [dias, care este totusi blogul tau ca eu nu-ti vad nici un link lasat?]

  4. Foarte fain, interesante randuri! Chiar a meritat sa citesc! In mod special, ajung la concluzia ca Dumnezeu are planuri mari cu bloggerii :)).

  5. @did
    Sa nu razi ! Nu inteleg cum poti sa intri tu la mine si eu la tine decat din listele de favoriti. Am incercat sa trec blogul tau la mine la favoriti dar n-am reusit !
    Am incercat sa trec titlul …
    Uite link spre mine ;
    http://diasdecraciun.wordpress.com/
    sau;
    http://dias141.wordpress.com/
    In lumea asta a voastra de aici, eu imi prind urechile !!!

  6. era prea fain textul ca sa nu-l impartasesc 🙂
    dias, aici deschizi my dashboard, dupa aia design, acolo de unde ai modificat tema blogului. la design ai mai multe posibilitati: themes, widgets, extrass etc. deschizi widgets si ai availables widgets. acolo te duci pana la text si dai add. o sa-ti apara, pe aceeasi pagina, in partea dreapta o banda pe care scrie text. pe aceeasi banda, in partea dreapta, scrie edit. apesi edit si ti se deschide. ceea ce scrii pe primul rand, deasupra, iti va aparea ca titlu. dupa aceea poti sa pui orice cod html si-ti va aparea in sidebar. daca vrei, da un mail si-ti trimit id-ul yahoo si asa putem vorbi mai mult 🙂

  7. luat la cunostinta, sters comentul. imaginez ca nu vrei id-ul public 🙂

  8. dias, dar eu nu sunt in lumea asta, eu sunt in alta, cea blogspot :)))

    no bun, acum trec sa te vizitez. 😛


Lasă un răspuns

