Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

S-ar parea ca pana la urma tot la wordpress am ajuns. Degeaba am renuntat, degeaba m-am zbatut. Aici nu mai merg treburile in nici un fel. Sa ne citim cu bine mai departe!

Published in: on Noiembrie 5, 2008 at 13:46  Comments (15)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2008/11/05/hello-world/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 comentariiLasă un comentariu

  1. ok, te-am inlocuit cu adresa asta. 🙂

  2. Am venit sa te salut in casa noua !
    Multa bafta !
    Eu insa nu renunt sa sper ca ne vom vedea pe pu Weblog reparat .

  3. 🙂 salutare! chiar incepeam sa ma simt singurica pe aici. bineinteles ca ne vom citi si pe weblog. doar sa dea Domnu’ sa mearga

  4. Eu nu reusesc sa introduc nimic in blogroll.
    Evergreean mi-a explicat ceva, dar tot nu reusesc !
    Poate te induri sa-mi spui tu cum ai facut ?

  5. Ca sa intru acum la tine uite cum fac eu ;
    1. weblog
    2. lollitta
    3.urmez link-ul
    Nu-i Ok ! Sigur e o cale mai scurta .

  6. in my dashboard, cand il deschizi, ai manage, sub numele blogului. intri acolo si dedesubt ai links. Dai clic acolo si gasesti scris mare Manage Links (add new). clic pe add new si acolo pui numele si link-ul, cam ca la weblog. pt aici, link-ul e https://llollitta.wordpress.com

  7. gata, am reusit.
    multam

  8. hello, vecina 🙂 pe minema gasesti aci.

  9. sa faci succes! te trec cu blogul asta, da?

  10. 🙂 de acu nu ma mai intorc. cu asa vecini buni, sa tot bloguiesti pe aici

  11. e ok si aici, tot tu esti

  12. Acum, ca te-ai instalat, astept sa faci cinste cu o insemnare de casa noua. 🙂

  13. welcome in za club 🙂 pe wordpress imi permit si eu sa te vizitez mai des (ma scotea din sarite weblogul)

  14. Sa ne traiesti in casuta noua Lolito mult timp de acum incolo! La cat mai multe insemnari!
    Te pup.

  15. multam de urari. sper sa ne citim mult si bine de acum incolo 🙂


Lasă un răspuns

